Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1957 ggr
Broddans
7/4/11, 11:33 PM

Bråkstakarna 9 veckor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är högen 9 veckor (imorgon) och alla har klättrat över kilogränsen :) Bon Bon stannar som sagt och Clover Bloom flyttar hem till pappans uppfödare Annike (Af Yum-yums). Ace, Lancer och Patch är tingade. Kvar är supersöta Sweet Heart och myspys pojken Teddy :) Ifall någon är intreserad och har några frågor om dem eller vill ha fler bilder är det bara att mejla på semelie_@hotmail.com

Ace:

Annons:
Broddans
7/4/11, 11:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Clover Bloom:

Broddans
7/4/11, 11:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Bon Bon:

Broddans
7/4/11, 11:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Lancer:

Broddans
7/4/11, 11:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Patch:

Broddans
7/4/11, 11:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Sweet Heart:

Broddans
7/4/11, 11:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Teddy:

Annons:
kalindas
7/5/11, 8:16 AM
#7

Kyss

/Elisa

Lillatassen
7/5/11, 9:11 AM
#8

Åh så underbara Kyss

[Cisco-Fidel]
7/5/11, 11:34 AM
#9

Dom är så fina hela högen!! Ace Kyss

amandahurtigh
7/5/11, 11:44 AM
#10

Åh, farligt att visa bilder på dessa sötnosar.
Jag vill också ha en liten Bon Bon!Skrattande

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

MalinL
7/5/11, 1:17 PM
#11

Så fina! Spec Ace och Teddy! :-)

MalinL
7/5/11, 1:17 PM
#12

Så fina! Spec Ace och Teddy! :-)

Lejdet
7/5/11, 6:04 PM
#13

Clover bloom var en kopia av sin far ser jag, inte så typad men söt som en pralin ;-)

Annons:
[lisme]
7/5/11, 6:07 PM
#14

Lancer og Teddy er mine favoritter Kyss

Juliette-
7/5/11, 6:44 PM
#15

Snor Bon Bon och tar Teddy med påvägen.. åh rött suck och Bon Bon är ju så man dör

Broddans
7/5/11, 11:22 PM
#16

tack tack :)

#13 Ja de är jättelika! Säkert därför hon fastnade för henne :)

piamaria
7/6/11, 12:09 PM
#17

Så söta dom är. Kyss

tanteva
7/6/11, 4:32 PM
#18

Varför vill ingen ha de röda katterna? Har sett det flera gånger nu i kullar (andra raser också) att de röda katterna är kvar. Är det bara jag i hela världen som äääääälskar röda katter? Teddy är nog världens tredje sötaste katt (mina prinsar är givetvis vackrare ;) )

Ska gå ner på nedervåningen nu och skrapa den där tia-lotten jag har och se om jag ska köpa mig en liten Teddy :)

Cats are like potato chips - you can't have only one!

[Cisco-Fidel]
7/6/11, 5:08 PM
#19

Jag älskar dom röda katterna! Har en rödtabby nu och hade en röd tidigare ^^

Supinesophie
7/6/11, 5:10 PM
#20

Gullungarna Kyss Bon Bon är så vacker! Snack om att dra vinstlotten när ni fick henne; SYL, hona, snygg :)

Annons:
Supinesophie
7/6/11, 5:12 PM
#21

#18 Lancer är ju röd och han är tingad av mig Skrattande

Om det var en oriental jag skulle ha, och inte en balines så skulle jag inte ha nåt emot att ta hem Teddy Flört

Broddans
7/6/11, 5:36 PM
#22

Tack Alla!

#20. Ja vi kan knappt tro det själva! För oss känns hon som en riktigt 10 poängare :) Vi får hoppas att hon (och alla andra kattungar såklart!) får behålla hälsan, och att hon i framtiden blir en lika bra mamma som fantastiska Wednesday har varit!

Spotless
7/6/11, 6:51 PM
#23

Lancer och Teddy är mina favoriter i denna kull och jag är inte alls förtjust i rött egentligen. Skrattande Vill själv inte ha rött, men har upptäckt att jag ofta faller för röda ungar i andras kullar.

#18 Är det så? Att det verkar svårare att hitta hem till de röda? Jag upplever det inte så, när mamma hade de röda balinespojkarna Gert och Gösta (för ett år sedan ungefär) ville "alla" ha dem, hon hade då också Fabian, en chokladbalines som letade rätt hem.

tanteva
7/6/11, 6:57 PM
#24

#23 Ja, tycker det har varit så flera gånger på sistone. Jag surfar runt o tittat på kattungar hela tiden och det är ofta att det är bara en unge kvar och den är röd. Kan ju vara så att jag upplever det så bara för att jag så gärna vill ha en röd :)

Och det blev ingen vinst på min lott så det blir ingen Teddy för mig :)

Cats are like potato chips - you can't have only one!

kalindas
7/6/11, 8:11 PM
#25

Tror det går lite mode i färger och teckningar. Ibland vill "alla" ha en speciell färg, sen när det finns massa ungar i den färgen så är marknade mättad…

/Elisa

Juliette-
7/6/11, 9:36 PM
#26

Rött är alltid bland de bästa.. rött är såå vackert.. däremot har jag aldrig haft problem att hitta hem till mina röda skogisar men vet endel uppfattar det så även hos NFO. Teddy får gärna komma hit Kyss

[lisme]
7/6/11, 10:09 PM
#27

Jeg likte overhodet ikke røde katter før jeg ble kjent med Vildbackens Igor Karkaroff. Det tok bare 5 minutter sammen med han før jeg falt pladask Flört Vi har hatt flere røde kattunger, og skilpadder, og ingen av dem er særlig populære. Men brunmaskede derimot…. Det skal visst alle ha i tillegg til en svart orientaler

Annons:
Milamen`s
7/7/11, 2:55 PM
#28

Så søte de erGlad

Ta gjerne en tur innom våres hjemmeside www.milamencattery.dinstudio.no Glad

Broddans
7/7/11, 8:44 PM
#29

Åh tack!

Jag har inte tänkt så mycket på att röda skulle vara mer svårsålda, men nu när ni säger det så! Jag är också svag för rödingar, de ser ut som små grisar, iaf balineserna. Men brunmaskade och solida blå el svarta orientaler har jag uppfattat vara mer populära.

Teddy har så himla varm röd färg och det blir sån kontrast till de vita, och jag hoppas han får lika gröna ögon som far sin. Så jag tycker det är konstigt att ingen vart speciellt jätte intreserad av honnom, om vi kunde ha fler hanar skulle han fått stanna! :)

amandahurtigh
8/24/11, 11:42 AM
#30

Jag är så otroligt nyfiken på att se nya bilder på Bon Bon Skrattande

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

marysiam
8/24/11, 5:39 PM
#31

Bon Bon….Kyss.. suck…

Upp till toppen
Annons: