Annons:
Etikettfärggalleri
Läst 2521 ggr
Celia
2007-05-03 18:15

SIA h - chokladsköldpaddmaskade

I denna tråd kan alla med passion för chokladsköldpaddmaskade siameser få sin hunger stillad. Här är alla välkomna att lägga upp bilder på SIA h. OBS! Andra färger och/eller raser kommer att plockas bort.

Kommentarer är trevligt men eftersom dessa färgtrådar ska fungera som färggalleri, kommer ev. kommentarer också att tas bort.

Varje bild bör även kompletteras med namn på katten. Som extra krydda får ni gärna skriva vilka föräldrarna till katten är och hur gammal katten är på bilden. Uppfödare och ägare är också kul.

Nu rotar vi fram alla SIA h-bilder, så att alla som funderar på att skaffa siames kan se hur en chokladsköldpadda ser ut Glad

Annons:
alltidsiames
2011-02-08 13:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tänk att hon fick vara först, lilla

S*Feng's I Caught Fire (In Your Eyes)

som kallas för lilla Lotta efter ägaren till pappan. Skrattande

Född 101211 i en kull på 5. Föräldrar är Lizabo Anemon (ägd av Pia Kjellsson / Fengs) och Lejonhjärtas Rackham den Röde (ägd av Lotta och Jörgen Lilja / Liljekattens).

Vi funderar på att behålla henne, men välkommen till hemsidan www.fengs.se om du vill veta mer.

Mockfjardingen
2011-02-08 16:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Då vill jag gärna presentera två av mina älsklingar:

Först SW'10 S*Mockfjärdingens Juicy Josephine JW, eller Jossan som hon heter till vardags.
Hennes pappa heter CH HU*Shagio-Chen Blinky Bill, OSH e 03 och hennes mamma är S*Sandvretens Yade, OSH f.
Hennes stolta ägare och tillika uppfödare är jag:)

 

Sen vill jag passa på att visa min första siames Pysen, som inte finns längre, men jag tror nog att det fortfarande finns de som kommer ihåg henne ifrån alla de utställningar som hon älskade att vara på. Hon var en riktig liten diva och visste att hon var vacker.

Hennes riktiga namn var CH & EP S*Flerocatt Rhiannon DSM och jag saknar henne fortfarande.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: