Annons:
Etikettfotogalleri
Läst 1457 ggr
sighni
5/1/08, 9:04 PM

Oma

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bilden på Oma. Han är en helt annan personlighet än Onni. Svårt att tro att de är kullbröder! Ingenting är för högt för Oma och ingenting är för farligt. Så han ger en ju hjärtsnörp lite då och då. Min förhoppning är att han ska bli vuxen utan akutkörningar till djursjukhuset. Oma tycker mycket om att sova hos hundarna som synes. Han försöker också charma huskatten med livet som insats. Trägen vinner är hans motto och jag tror han lyckas!

Annons:
Attacks
5/1/08, 9:19 PM
#1

En livsnyter han der.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

kalindas
5/1/08, 9:29 PM
#2

Det finns ju balanskonstnärer i släkten…Skrattande
Farmor Nanna är en dam som hellre var högt än lågt, likaså pappa Tamlin och storasyster Toya. Det är på ena sidan av släkten…
På andra sidan har vi den oförglömliga DOSAN även hon en halvsyster.
Så livade katter finns det många av i den släkten…Flört

Vacker är han iallafall och väldigt lik farfar Spidde. Iallafall på denna bilden…

/Elisa

Liljekatten
5/1/08, 11:33 PM
#3

Snacka om att se nöjd ut! Skrattande Oma är en riktigt stilig herreman! Och stackars huskatten Felissa som han tydligen förälskat sig i och de känslorna är uppenbarligen INTE besvarade! Men som sagt, trägen vinner nog….

sighni
5/2/08, 11:11 AM
#4

#2 ja, då har han att brås på. #3 Oma har bättre hand med Felissa än Onni. Vi får se men han är så envis så han lyckas nog.

SacredSouls
5/2/08, 11:47 AM
#5

Kyss Nydelig.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
5/2/08, 12:49 PM
#6

Stilig kille! Kyss

Annons:
sighni
5/3/08, 6:29 PM
#7

Tack ska ni ha!

sighni
12/8/11, 9:46 PM
#8

Nu är det ju så att Felissa accepterar Onni bättre än Oma. Onni är nämligen inte det minsta intresserad av henne och det passar henne perfekt. Ibland går det rätt bra med Oma också. Han har väl insett att han måste ta det lite lugnt med henne i närheten.

sighni
12/8/11, 9:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Här kommer en nyare bild på Oma tillsammans med brorsan Onni.

Garmabias
12/9/11, 8:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Här kommer en hälsning från ännu en balanskonstnär Zamirs Yazza Yakima, släkting såklart. En otroligt påhittig katt! Tänk att det sitter nedärvt..

sighni
12/9/11, 12:07 PM
#11

#10 Är din katt släkt med mina? Hurdå?

kalindas
12/9/11, 12:56 PM
#12

#11
Kalindas Tamlin är mormors far till den lilla svartvita damen.  Glad

/Elisa

Liljekatten
12/9/11, 4:11 PM
#13

#9 Fina pojkarna Kyss

#10 Vad fin Yazza har blivit! Glad

Annons:
sighni
12/11/11, 8:06 AM
#14

#12 Jaha!  Förvånad Det är ju mina katters pappa. Då är de ju släkt.

#13 Finaste pojkarna i världen Skrattande.

Yazza är onekligen lik Oma. Kanske lika matfixerad som Onni?

Upp till toppen
Annons: