Annons:
Etikettbortsprungen
Läst 3251 ggr
MariaGusselby
9/28/10, 3:03 PM

Bortsprungna utanför Lindesberg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För över en månad sedan försvann först min brunmaskade fertila hona, 10 månader, hemifrån. Hennes kastrerade mor gick här hemma och ropade i några dagar, sen försvann hon också.

Ungkatten är som sagt brunmaskad och heter Isis Hon är chippad, och har en knick på svansen efter en fraktur som liten. Hennes mamma är bruntabbymaskad, heter Nona och är ca 2,5 år. Hon är också chippad.

Vi saknar våra katter så mycket, och det är så hemskt att inte veta vad som hänt dem. Har du någon information så är jag jättetacksam om du hör av dig!

0581-660440 zeb44@telia.com

Hälsningar Maria

Maria
SE*Crazy Lazy Cat's
@crazylazycatz

Annons:
barkens
9/28/10, 3:36 PM
#1

Hej,

jag jobbar ju i Linde så jag kan hålla ett extra öga öppet längs vägarna till jobbet. Får hoppas de kommer till rätta!

Har du kollat på t ex annonsväggarna på konsum & hemköp? ibland sätter folk upp lappar där när de hittar en katt.

/therese

kalindas
9/28/10, 4:22 PM
#2

Kolla även Blocket, där kan du ibland hitta bortsprungna katter. Hoppas de kommer tillrätta!

/Elisa

Nilla
9/28/10, 4:26 PM
#3

Så fruktansvärt…hoppas att de kommer tillrätta.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Nilla
7/4/11, 11:12 AM
#4

Hur gick det med katterna? Kom de till rätta?

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

MariaGusselby
11/16/11, 8:47 PM
#5

Nej tyvärr har vi varken sett eller hört något av våra bebisar :-( Saknar dem nåt fruktansvärt.

Maria
SE*Crazy Lazy Cat's
@crazylazycatz

kalindas
11/16/11, 9:09 PM
#6

Så otroligt tråkigt att höra! Gråter

Det hade varit en fruktansvärd ångest om några av mina försvann och jag inte hittade dem….

/Elisa

Annons:
Nilla
11/16/11, 9:14 PM
#7

En mardröm. Gråter

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

hannele44
11/16/11, 9:49 PM
#8

Har ni satt upp lappar och annonserat i alla tidningar runtikring er ? Varit ute och letat och frågat folk ? Det har ni säkert …men det kan ju funka att göra det igen

hoffens
11/16/11, 10:22 PM
#9

Rin polisen och anmäld  de kan ha fåt in något.

kalindas
11/16/11, 11:02 PM
#10

Det är över ett år sedan de försvann. Så chansen att de ska få tillbaka sina katter är nog väldigt liten tyvärr..Rynkar på näsan

/Elisa

hannele44
11/17/11, 2:14 PM
#11

Aha..såg inte datumet ..neh då är det nog kört !Rynkar på näsan

Sussi89
11/17/11, 4:23 PM
#12

Urs så tragiskt Rynkar på näsan Jag skulle vara helt förstörd om någon av mina katter försvann.

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Missannas
11/17/11, 4:35 PM
#13

Fy vad hemskt! Gråter Vad konstigt att de båda försvunnit spårlöst, låter som att någon har tagit dem, men det är ju bara ren spekulation från min sida.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: