Annons:
Etikettstandard
Läst 1752 ggr
Sussi89
2010-10-20 15:33

Vilken hemsida?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För ett tag sedan så hittade jag en sida på nätet med bilder på alla olika färger på orientaler och siameser och vad färgena heter. Men nu har jag självklart glömt av vad sidan heterSkrikandes Skulle vilja kolla där och jämföra med mina kattungar, ja är inte så haj på alla färger. Är det någon som vet vilken sida jag menar?Glad

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Annons:
Maxima06
2010-10-20 17:48
Sussi89
2010-10-20 17:59
#2

Nje det va inte den…Det var riktiga katter som modeller på den hemsidan ja menade :/

Men tack ändå!Glad

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

[lisme]
2010-10-20 18:28
#3

PÅ denne siden kan du finne noen bilder av de utallige variantene som finnes

SiOrBaJa

kalindas
2010-10-20 18:40
#4

Du har:
1 röd vit bicolour
2 brunspottade (eller ev. tigre och vita) bicolour
2 röd maskade (har de vitt på sig är de även bicolour)
1 blå eller brunmaskad bicolour (tror jag om jag kommer ihåg bilden)

och en brunspotted

Kan ge dej bättre svar om jag ser dem i verklighetenGlad

/Elisa

Sussi89
2010-10-21 19:30
#5

#3 Så bra :) Men jag tror att Björnelina är sköldpadda :/ Kan hon vara det? Eller är ja helt ute och cyklar? Hon har liksom lite vitt och rött vid tassarna.

Säg till när du har tid så får du gärna komma och hälsa på Lisa och ungarna :) Min granne Moa (rokkur) vill säkert träffa dig också, så hon kommer nog över då med:)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

kalindas
2010-10-21 20:20
#6

#5
Hon kan mycket väl vara padda. Då blir hon troligtvis brunsköldpaddspotted…
Ska försöka få tid över framöver. Får ta med kameran så vi får fina bilder på bebisarna. Glad

/Elisa

Annons:
Upp till toppen
Annons: