Annons:
Etikettomplacering
Läst 2048 ggr
DobermannLife
2017-06-17 12:27

Ettåring omplaceras

Utan stress men med stor hjärtesorg letar vi fortfarande det perfekta hemmet. Det är dags att inse att Jojo inte trivs med de andra katterna och hundarna här hemma. Den enda hon verkligen gillar är bästisen JJ. Jag är öppen för att han får flytta med om det perfekta hemmet uppenbarar sig. Jojo är dryga året gammal. Hon är kastrerad. Ska leva som innekatt med lekfull kompis. Jojo vill leva och bli behandlad som en prinsessa. Hon slipper gärna hundar, för många kattkompisar och jag tror inte hon skulle ha något emot att slippa barn under skolåldern heller. Möjlighet till utevistelse på innätad balkong eller kattgård är ett stort plus. Vaccinerad och besiktad S*Nova Star Jessie James, SIA c var 3500kr Finns i Tumba Lyckas ej ladda upp bilder via telefonen men kan skicka om intresse finns.

Annons:
Rikomana
2017-06-19 15:00
#1

Skickade pm.

Rikomana
2017-07-06 08:52
#2

Vet någon hur det gått för denna kisse. Har hon hittat nytt hem. Skickade pm till DobermannLife, men har inte hört nåt.
Jag är eventuellt intresserad av en omplacerings siames-hona. Känner någon till någon sådan?

NatasjaHemby
2017-07-06 20:58
#3

#2 Vet tyvärr inte hur det gått, men hoppas på det bästa. Hon finns även utannonserad på Facebook, men inte heller där kunde jag se ifall hon fått något nytt hem.

Gör gärna en egen annons om att du söker omplaceringskisse, så får du säkert en del svar 🙂

SE*Simbelmynes

Upp till toppen
Annons: