Omplacering

Systrar peterbald letar efter en snäll familj. .

2017-04-20 07:00 #0 av: Oriental miracle

Systrar Peterbald Rosa och Salomea letar efter en ny familj för en livstid.

I samband med stängningen av katteri, två vackra unga honor var kastrerade och nu letar efter ett nytt hem.

Rosa är 3 år,hon hade två kullar av kattungar, har vackra blå ögon, sköldpaddsskal mask, väldigt trevliga korta pälsen. Hon är ledaren bland alla våra katter, mycket sällskaplig, intelligent, modig och tillgiven. Älskar att mysa!

Salomea är 2 år, hade en kull. Hon ser ut som en liten panter, men lite blyg, mycket mild och följer alltid med äldre syster. 

Båda tjejer är mycket aktiva och lekfulla. Tappar inte pälsen. Inga problem med katt toalett. 

Sverak stamtavlor,försäkrad i Folksam.

Rosa och Salomea bor med en engelsk spaniel nu och de kan vara vänner till någon snäll hund. De är aldrig agressiva.

Katter finns i Skara

Anmäl
2017-04-20 08:01 #1 av: Derrtag

Åh, underbara katterHjärta! Jag önskar att jag kunde ta emot dem... men tyvärr bor jag i Kalmar, så det går inteStorgråter.  Men lycka till nu, med att hitta hem till dessa skönheterGlad

Cogito, ergo sum.  

René Descartes               

Anmäl
2017-04-20 09:00 #2 av: Oriental miracle

Tack! Glad

Anmäl
2017-04-20 10:08 #3 av: NatasjaHemby

Otroligt vackra! Jag älskar hur Salomea har vita morrhår till sin svarta päls Hjärta

SE*Simbelmynes

Anmäl
2017-04-20 11:10 #4 av: kalindas

Kär

/Elisa

Anmäl
2017-04-20 13:22 #5 av: flis

PussarVackra kissar!

Anmäl
2017-04-21 04:13 #6 av: Asynjas

Lycklig dem som får dessa katter.
Nadjas katter är fantastiskt snälla och trevliga. Jag har haft nöjet att träffa dem, flera gånger.
<3

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.