Annons:
Etikettomplacering
Läst 2182 ggr
spexis22
2017-04-06 15:58

Söker omplacerings-kompis till min siameshane!

En enormt sorgsen tid nu när min orientalhona Ninja har kämpat under ca 2 år men nu efter 3 operationer inte klarar av att hålla juvertumörerna borta och nu har vi fått domen av veterinären att ta bort henne då de spridit sig till lungorna :(

Mitt hjärta blöder och hennes absolut bästa kompis Monki (siameshane 7 år) kommer förlora sin andra hälft. Jag vet att han kommer bli hjärtekrossad och jag vill göra allt för att han inte ska sakna ihjäl henne och slippa vara ensamkatt. Därför letar jag redan nu  efter en sällskapskatt som ska omplaceras.  

Katten bör vara van vid andra katter och även barn.  Tacksam för tips och jag kan lova att katten får komma till ett  enormt kärleksfullt hem <3 <3 <3 

Vi bor i Göteborg.

Annons:
kalindas
2017-04-06 19:05
#1

Vad tråkigt att höra. 😕
Hoppas ni hittar en kompis till er kvarvarande kille…

/Elisa

Vixxen
2017-04-06 22:11
#2

Vet en cornish-tjej som letar nytt hem! PM:a mig!

NatasjaHemby
2017-04-12 20:31
#3

Så tråkigt att ni förlorar er älskade katt. Hoppas att det går att lindra saknaden hos den kvarvarande kissen med hjälp av en ny vän. Om ni inte funnit någon ny katt än så testa att kontakta Linda på SO-gruppen. Hon bor själv i Göteborg och skulle kunna ha koll på katter i området som ska omplaceras. Det finns även en annons med omplaceringskatter på SO-gruppens sida: http://www.sogrupp.se/annonstorget/omplaceringar-vuxna-till-salu/

Hoppas att allt löser sig till det bästa 🌺

SE*Simbelmynes

spexis22
2017-04-16 20:14
#4

Tack för tips❤

Lejonhjarta
2017-04-18 06:47
#5

Har två kullar men dom är lev klara först till sommaren… <3

DobermannLife
2017-05-20 18:46
#6

Hej! Jag har en ettårig siamestjej. Bor i dagsläget med hundar katter och barn. Behöver ett lite lugnare hem än vi kan erbjuda med mer uppmärksamhet. Hör av dig om det kan vara av intresse :-)

Annons:
Upp till toppen
Annons: