Kattungar till salu/sökes

Kattungar till Salu

2017-02-01 07:21 #0 av: Mangochanti

Nu är det dags att sätta upp en annons Glad
Balines kattungar- systerras till Siames. Långhårig oriental med hel eller fläckig mask.
Kattungarna är sociala, precis så framåt och mysiga som en oriental ska vara!
Orientalen är känd för sitt fina temperament, pratar gärna och att de gärna vill vara nära andra katter och sin ägare. Därför behöver dessa kattungar även en likasinnad kattkompis i sitt nya hem, säljes alltså inte som ensamkatt! Det är inte först till kvarn som får köpa utan hemmet är viktigast och där jag kan känna att den/de lämnas till är seriösa och kattälskade människor.Katt

Vi finns i Arjeplog, Norrlands inland.
Kattungarna är relativt van vid barn, går på låda och uppfödda på färskfoder/Barf foder
Födda 3 Dec-2016 och är nu 8 veckor och kommer vara leveransklara vid ca 14-15 veckors ålder.
Föräldrarna är PRA fria.

Kattungar av Torparkattens Nigella och Torparkattens Pumba

Färgerna är:
brunmaskad bicolour hane (BAL n 03)
lilamaskad hane (BAL c)
lilamaskad hona (BAL c)
blåmaskad bicolour (BAL a 03)

Vid leverans kommer en kattunge från oss vara:
* Chippad
* Veterinärbesiktad
* Vaccinerade X 2
* Inneha Stamtavla

Välkommen att höra av er!

Be healthy, keep up, and be you. Katt And love the cats BlommaMC/ Efva

Anmäl
2017-02-01 13:13 #1 av: NatasjaHemby

De är superfina! Hade du inte bott 150 mil från mig så hade jag gärna kommit och gosat med de små dunbollarna Skrattar

Har inte tänkt på innan att Toulouse har fått mammas teckning i ansiktet, som en liten kopia Hjärta

SE*Simbelmynes

Anmäl
2017-02-01 16:37 #2 av: kalindas

Kär

/Elisa

Anmäl
2017-02-02 08:57 #3 av: Lilla Alviks katteri

Jättefina! Mai pearl har ett uttryck som jag tycker omHjärta

Anmäl
2017-02-03 11:06 #4 av: simszanne

Så fantastiskt fina katter, jag trodde nästan inte att det fanns några aktiva balinesuppfödare kvar. Min balines har förlorat sin livskamrat och känner sig ensam men tyvärr är Norrland för långt borta. 

Anmäl
2017-02-03 13:05 #5 av: NatasjaHemby

#4 Jag har skickat ett privat meddelande till dig Glad

SE*Simbelmynes

Anmäl
2017-02-04 12:34 #6 av: flis

Vilka sötnosar!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.