Annons:
Etiketthälsa
Läst 1673 ggr
Linda_p78
1/14/17, 2:34 AM

Han katt som kissar inne

Jag har en han katt som nu helt plötsligt börja kissa inne. Jag vill ha en kull på honom innan jag kastrerad. Läste man kan ge han katt p piller. Någon som vet om det fungerar?

Annons:
Asynjas
1/14/17, 5:36 AM
#1

=) /Helle

www.asynjas.se

kalindas
1/14/17, 2:12 PM
#2

#0
Man "kan" prova att ge honom en p-spruta, men kan alltid vara lurigt med hormoner. Alternativt får du prova att ha blöja på honom.
Har du någon hona som är tänkt att para honom med eller någon som är intresserad av att låna honom? Hur länge behöver du ha honom fertil?
Annars mår de oftast bäst av att få vara kastrater. Alt. prova supelorinchippet som #1 skriver ovan. Men det finns ingen garanti på att han blir fertil igen eller slutar kissa och de kan ta år innan det går ur kroppen.

/Elisa

Lejonhjarta
1/17/17, 12:04 PM
#3

Välkommen till blöj"barnens" värld. ;-) Har äntligen bägge mina hanar kastrerade nu men innan dess har jag haft bägge två med blöjor.

Som jag sett det så finns det tre alternativ om du vill hålla en KISSekatt fertil. Antingen sätter du på honom blöja eller så låter du honom vara i ett rum där han får gå med rumpan bar å kissa där han vill. Självklart bo ihop m en annan kattkompis där inne. Eller överleva m att han kissar och torka, spraya och  svära ve och förbannelse. 😉

Upp till toppen
Annons: