Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Kattungar till salu/sökes

Siamestjej

2016-10-20 09:34 #0 av: Muminmalin

Jag söker en siamestjej. Vi bor i Helsingborg, Skåne. Vill hitta en som inte bor allt för långt bort. Vi har två katter, en innekatt o en utekatt. Vi har två barn, 8 o 11 år, bor i radhus.

Anmäl
2016-10-20 10:43 #1 av: NatasjaHemby

Hej!

Utopia Nova i Helsingborg har kattungar just nu, lila och lilaspottade orientaler.

Garmabia's i Knislinge har precis fått orientalbebisar i choklad, med och utan vitt.

Jag väntar själv små orientaler i Malmö om ca två veckor, kan bli choklad, chokladpaddor och röda, med eller utan mönster. Planerar även en kull till där det kan bli alla möjliga färger, eventuellt även siameser.

HÄR finner du vår uppfödarlista, där finns även kontaktuppgifter till ovanstående.

SE*Simbelmynes

Anmäl
2016-11-09 17:48 #2 av: saniel

Hej, vi har fått 2 siameser för 2v sedan om det inte är någon brådska med ert nytillskott. Jag kan skicka bilder vid intresse Katt

annelien62@hotmail.com 

Anmäl
2016-11-10 21:53 #3 av: beccis

Hej!
Jag har en lila spottad oriental hona på 6 veckor hemma till salu till rätt hem!
Om de skulle va av intresse maila mig på
rebeccanordahl@hotmail.com
Jag bor i Helsingborg :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.