Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Uppfödare

Thai siames

2016-09-30 09:26 #0 av: MikaelaQ

Hej!

Jag är väldigt intresserad av att hitta någon i Sverige som föder upp Thai siames  "Gammal siamestyp". Finns det någon som har några tips?

Mikaela

Anmäl
2016-09-30 13:26 #1 av: burmamys

Lite då och då dyker det upp annons på blocket från Sannlyckes cats som nu bytt namn till LinDivas cats. Det är de enda som jag känner till, men det kanske finns fler uppfödare av thai?

Anmäl
2016-10-22 19:56 #3 av: Siames247

Jag föder upp Thai, "den gamla typen". För mer information: www.sannlyckes.se  Jag har kattungar nu, men min uppfödning av Thai, kommer upphöra under vår/sommar 2017.

Du är varmt välkommen, att höra av dig!

Anmäl
2016-11-11 19:13 #4 av: Rithwa

Så roligt att få läsa att det finns thai uppfödning i sverige, stort lycka till med uppfödningen.

Anmäl
2016-11-12 01:22 #5 av: Lejonhjarta

Träffade på väldigt vackra thai på utställningen nere i Tyskland nu i helgen. <3

Anmäl
2016-11-25 15:05 #6 av: Gunilla-E

Hej

Jag har en thai-tjej som förhoppningsvis ska få kattungar till våren. Jag har en Thaisida på min kennel-hemsida. dewhopps.se

Anmäl