Annons:
Etikettomplacering
Läst 2625 ggr
wicktoria
9/25/16, 5:16 PM

Astrid behöver ett nytt hem.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Här är min stora kärlek Astrid. Astrid är en kastrerad 8åring med ett stort och känsligt hjärta. Det är med stor sorg jag nu beslutat att hon behöver få komma till ett nytt kärleksfullt hem. Astrid är en snäll men känslig tjej, hon behöver komma till ett hem där det finns gott om tid för kärlek och bus. Astrid lever idag tillsammans med sin katt"kompis" som hon är vän med på deltid.

Astrid älskar att leka apport med hårsnoddar, älskar att ligga i knät och bli klappad på (gärna lite hårt)ska helst vara med hela tiden, gärna mitt på dig.  Sitter ofta med i samtal och diskuterar högt och vilt tills hon mitt i en mening gäspar till och somnar. Astrid är en underbar tjej, med energin och leklusten på topp! Jag har pga flytt och arbete inte längre tid att ge henne det hon behöver.

Astrid gillar inte  att vara ensam, hon behöver mycket uppmärksamhet. Astrid är till en början väldigt reserverad mot nya personer och gillar inte miljöer där det springs eller skränas för mycket, små barn är ingen favorit. När Astrid inte får lugn och ro blir hon lätt stressad och nervös, slickar sig mycket, stressäter mat och ropar oroligt.

Jag är noga med att hon kommer till ett hem där jag tror att hon kan må bra och få den uppmärksamhet och ro hon behöver.  maila mig gärna om du är intresserad av att höra mer om Astrid!

Med vänlig hälsning Victoria Borg

Victoria_borg_87@hotmail.com

PS: stamtavla finns.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
ZoLee
9/25/16, 6:44 PM
#2

Har mejlat dig

[SEQJOUZ]
9/27/16, 7:41 AM
#3

Glöm inte att veterinärbesiktiga 7 dgr innan och att kontrollera Astrids tänder så hon är fin i mun och inte har FORL innan flytten och att hon är fullvaccinerad 😊😊😊 Lycka till Astrid 💜

Upp till toppen
Annons: