Annons:
Etikettomplacering
Läst 1990 ggr
ZoLee
2016-09-08 15:00

Söker en vuxen oriental

Hej! Jag och min pojkvän älskar katter. Vi har nu en maine coon hona och en ragdoll hona. Båda kastrerade. 5 och 4 år gamla. Vi bor i Stockholm och just nu har katterna tillgång till en innätad balkong. Vi ska dock så snart vi hittat ett hus flytta så vi får en liten trädgård. Då ska vi ordna med en kattgård. Vi skulle så gärna vilja skaffall en oriental. Vi är förälskade i rasen. Jag hade tidigare en siames och vet hur underbara, roliga och knasiga de är. Tänker att det skulle vara bra med en lite äldre katt som är mer jämngammal med de vi har. Jag kommer börja studera i höst på distans och kommer vara hemma mycket med katterna den närmsta tiden. Hör gärna av er om ni vet nån som har en oriental som behöver omplaceras. Tack! :)

Annons:
Felicula
2016-09-10 15:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vet ingen vuxen, men har ju stora trygga Fregatt till salu, svartvit oriental med mycket gosighet i sig. När det finns andra katter i huset är det ingen fara att lämna dem en del, även om det kanske är bra om de flyttar in en helg. Han är i flyttgammal, men vi ska ta andra vaccinsprutan innan han är helt leveransklar. Finns i Nacka. Ni får gärna komma och titta. mejla i så fall till info [ at] annagable.com

ZoLee
2016-09-11 12:53
#2

Han är jättefin! Men tror vi fortsätter leta en vuxen oriental:)

[SEQJOUZ]
2016-09-13 14:35
#3

Tänk på att Osh/Sia och dem nakna och långhåriga varianterna behöver en likasinnad kompis för att må bra så mitt tips är att ni söker två då dem vill ha en kompis med fart o fläkt och att snattra o kommunicera med…det blir inte detsamma med en Mc 😊😉 Lycka till att hitta era nua familjemedlemmar 😊

Upp till toppen
Annons: