Annons:
Etikettifokusinfo
Läst 1554 ggr
Zorcie
8/26/16, 11:24 PM

Ny medarbetare här inne! :)

Hej hej!

Är numera nykläckt Medarbetare här inne på Siames iFokus! Blev tillfrågad av Natasja och tycker det är ett supertillfälle att dels hålla mig uppdaterad med det senaste i den här världen, och dessutom är det bra att ha något vettigt att göra på min skärmtid!

Katter har funnits i mitt liv i många år nu, även om det tidigare varit huskatt och birma och inte SIA eller oriental. Nu händer det däremot grejer, och jag har lite spännande saker på G framöver, och om allt går väl så kan jag snart berätta mer! 😃 Ska träffa en liten SIA-sötnos nästa vecka… Stamnamn kommer registreras under hösten, så ja, ett eget katteri är definitivt målet nu! 

Studerar just nu på heltid. Utvalda högskolekurser inom psykologi/personlig utveckling/ledarskap, och så även ett projektår inom fotografi, vilket är jättespännande!

Jag vill inte säga att jag är katt. eller hundmänniska, jag anser att jag är djurmänniska, jag tycker om väldigt många olika sorters djur! Men hund och katt ligger mig närmast hjärtat, och är det som finns där jag bor, och en och annan dammråtta…

I övrigt är jag vansinnigt pysslig och kreativ. Och frågvis. Och nyfiken på att lära mig mer om det mesta!

Jag kommer göra vad jag kan för att stötta upp här inne, och bidrar med det jag kan!

Vi ses och hörs! // LInda

Annons:
kalindas
8/27/16, 7:55 AM
#1

Lycka till! 🙂
Får hoppas att sidan vaknar till liv. 
Ett tips är att kolla igenom alla bra artiklar som skrivits här, speciellt de första åren sidan var igång. Finns säkert flera där som behöver lite uppdatering.

/Elisa

Asynjas
8/27/16, 10:24 AM
#2

Bra gjort Linda!!!!

=) /Helle

www.asynjas.se

Lilla Alviks katteri
8/27/16, 11:43 AM
#3

Kul! Lycka till!!

SE* Lilla Alviks

NatasjaHemby
8/27/16, 11:45 AM
#4

Välkommen Linda och tack för en intressant presentation! 🌺 Det ska bli roligt att tillsammans arbeta med att få sajten med levande igen.

#1 Det kommer snart en del nya artiklar! Vi kommer att skriva nytt snarare än att redigera de gamla, men det var ett bra tips att bläddra igenom artikelarkivet. Där finns mycket matnyttigt 🙂

SE*Simbelmynes

kalindas
8/27/16, 2:12 PM
#5

#4
Självklart ska ni skriva nya. Men det finns en del intressanta bland de gamla, som man kan använda när man skriver nya. 
Väntar med spänning på nytt och roligt att läsa. 🙂

/Elisa

Zorcie
8/27/16, 3:05 PM
#6

Jag tror snart jag plöjt igenom det mesta här inne, nu är det väl dags för ett varv till då och se på allt med lite andra ögon. :)
Detta ska bli jättekul!

Annons:
Upp till toppen
Annons: