Annons:
Etiketttillsalu
Läst 2409 ggr
Hugo o Ulla
2016-08-08 19:20

Katt köpes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Siameshona önsakas köpa som sällskap till orientalen Ulla. Kattunge eller lite äldre spelar mindre roll. Även oriental kan tänkas. Det vi söker är en frisk social sällskapskatt.

Annons:
Melanie75
2016-08-09 08:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej! Jag har en fin siamesflicka som heter Nova som söker ett gott sällskapshem. Hon är leveransklar nu.

Melanie75
2016-08-09 08:50
#2

Om du är intresserad kontakt gärna mig via e mail.

 Melanie.75@live.se

Felicula
2016-08-09 09:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag har en kull som nu är sju veckor. Viktigast är att de får ett kärleksfullt hem där de får bo hela sitt liv. Orientalerna är inte tingade. De svartvita är flickor och den blåvita en pojke.  Den stora svarta som de sitter hos är en äldre helsyster som jag valde att behålla ur förra kullen. De får alltså gå med alla mina vuxna, så att de ska vara vana vid andra katter. Både pappa Corael och mamma Froufrou bor här hemma. Deras fyra helsyskon har blivit sociala, busiga och goa vuxna katter. Skriv gärna till info[at]annagable.com om du är intresserad.

Hugo o Ulla
2016-08-09 10:51
#4

Tack för bilder på fina katter. Vi bor i Kungsbacka, glömde att skriva det, så Stockholm är lite för långt bort.

Melanie75
2016-08-09 11:21
#5

Glömde att skriva att jag bor i Vimmerby. Jag har även en siames kattunge pojke hos fodervärd utanför Jönköping som söker nytt kärleksfullt hem

[SEQJOUZ]
2016-08-09 11:41
#6

Min OLH hona Rut skukle kunna flytta själv till nytt hem med bara en katt i hushållet  men hon ska först kastreras och komma i balans med sina hormoner och även få sina tänder kollade. Säljes enligt SVERAKs regel. Rut finns på min Bloggsida www.figgelina64.bloggagratis.se Jag bor i Skövde

Annons:
Hugo o Ulla
2016-08-09 13:41
#7

Vi har 2 orientaler så Rut kanske skulle få svårt att trivas.

Annars skulle det ha varit en bra lösning då hon skulle få det bra i hus på landet med rastgård och  utan småbarn.

Det viktigaste för oss och våra katter är att få en trygg, social " lite knäpp" sällskapskatt som inte är skygg utan gillar att hålla igång med Ulla och oss andra.

[SEQJOUZ]
2016-08-09 16:16
#8

Ok. Jag trodde hon var ensam. Rut är inte skygg eller osocial utan en mycket trevlig och fin hona, det är jag som vill att hon ska bo endast med en likasinnad till för att få all optimalt med uppmärksamhet…hon är lågrang hemma i gruppen men mina två kastrathonor är två bestämda och starka individer och Rut lite mer normal 💜

Hugo o Ulla
2016-08-10 15:44
#9

Tack för förslag på fina katter. Jag kontaktar om det blir aktuellt. Vi har ingen direkt brådska. Vi hade en liten hona på gång men det var något skumt där. Har även ringt på en lika skum annons där jag inte var intresserad efter vad som kom upp.

kalindas
2016-08-10 19:10
#10

Det finns ju en del uppfödare i era krokar. 
Lejonhjärtas som skrivit till er redan. Sen finns det ett par katterier i Falkenberg.
Zamirs och en till som jag inte kan namnet på. Sen har du Zandrinos i Halmstad.
Du kan skicka PM om du vill ha nr till dem.
Tror telefon nr finns på http://hallandskatten.com under uppfödare. Vissa av hemsidorna funkar inte just nu.

/Elisa

[SEQJOUZ]
2016-08-10 21:31
#11

Linda Henriksson i Göteborg och Annette Engvall i Floby som jag tror har kattungar som är färdiga för flytt. Båda är mycket seriösa, kunniga och testar sina katter.

Lejonhjarta
2016-08-12 04:38
#12

Abovos, Susanne Syren, nere utanför Kalmar har 2 underbara svart/vita orientaler som jag har varit nere och gosat med idag! ❤️❤️❤️ En hane och en hona. Mellan Skövde och Skara kommer en kull med siameser snart att födas som har underbart trevliga föräldrar.

Upp till toppen
Annons: