Annons:
Etikettkattprat
Läst 1828 ggr
Alba333
2016-08-06 14:30

AKUT kattvakt 3 mån sökes

Jag har åkt till Venezuela för att jobba i tre månader. Kommer hem igen 161106. Fick precis veta att den kattvakt jag ordnat till mina två kastrerade siamesgubbar blivit allvarligt sjuk och därmed inte längre kan ta hand om katterna. Med full panik måste jag nu hitta någon ny som kan ta hand om mina två underbara killar fram till början av november. De är kastrerade och har vuxit upp tillsammans. Det är 6 resp 5 år gamla, lugna, keliga och super snälla. De har varit tillsammans med många andra katter och har också uppfostrat yngre siameser. Finns det någon som har möjlighet att hjälpa mig med detta. Har panik över mina älsklingar men kan inte göra något härifrån. Verkligen jättejobbigt. Vi bor i Helsingborg i Skåne.

Annons:
NatasjaHemby
2016-08-06 17:41
#1

Usch, vilket jobbigt läge för dig 😕 Jag har tyvärr själv ingen möjlighet att ta in fler katter i min flock, men jag ska höra mig för om någon i kattkretsen har plats över i några månader. Hoppas att det löser sig snabbt 🌺

SE*Simbelmynes

kalindas
2016-08-06 17:58
#2

Ska hålla utkik!
Hoppas att det löser sig!

/Elisa

[SEQJOUZ]
2016-08-06 18:29
#3

Håller oxå span om jag hör eller läser om ngn.Ett ypperligt tillfälle att prova på rasen och se om den passar hemma hos sig 😊😉 skriv fodervärdsavtal för tiden så det inte blir krångel när du ska hämta hem dem igen 💜

Alba333
2016-08-08 01:51
#4

#3 Tack ska tänka på det. Alltihop känns så fruktansvärt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till 😔

MissMaven
2016-08-08 10:50
#5

Har du annonserat via Facebook? Det finns en grupp som heter Siameser Sverige där många läser. Din kattklubb kan kanske också hjälpa dig?

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

masarten
2016-08-11 19:16
#6

Har sänt dig meddelande :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: