Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Kattungeprat

SE* ElvisBebbo's A kullen 3 veckor 

2016-06-29 09:12 #0 av: [SEQJOUZ]

Idag är A kullen redan 3 veckor och jag har varit hos uppfödaren Cilla Berg i Sjösa några dagar för attfota mysa och kolla in dem. Alla fem är så fantastiskt underbara så det var svårt att lämna dem och åka hem  I kullen föddes 2 Olh C hona/hane, 2 Bal C hona/hane och en Olh b hona  inte utan att jag blev lite kattungesjuk 

Anmäl
2016-06-29 09:13 #1 av: [SEQJOUZ]

.

Anmäl
2016-06-29 09:52 #2 av: Tjeja

Fy för sockerbagaren vilka sötsaker!!! Fick genast lite diabetes av att titta på bilderna! Kär

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2016-06-29 10:31 #3 av: kalindas

Kär

Anmäl
2016-06-30 18:09 #4 av: Zorcie

Hjälp vad fina! Hjärta

Anmäl
2016-06-30 18:11 #5 av: Zorcie

Förresten, den lilla "lejonungen", är den blå eller lila eller vad? Kille eller tjej? 

Redigerat: NU läste jag innantill högre upp... Skäms

Anmäl
2016-07-01 16:41 #6 av: Uriel

Jättefina Hjärta

Jag undrar lite över pris och tillgänglighet Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.