Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Kattungar till salu/sökes

Söker siames-kattunge, hona!

2016-06-05 13:48 #0 av: Elisabeth53

Hej, min ljuvlige Dexter chokladmaskad siames, drygt ett år, behöver en vän/syskon. Söker en hona, som sagt, då jag eventuellt tänker starta ett eget "Katteri", så småningom. Jag söker i första hand en brunmaskad. Vi bor på Lidingö.

Bifogar foto på min Dexter <3

Hoppas på tur!

Mailadr: lisasahlinshouse@gmail.com

Blomma

Lisa

Anmäl
2016-06-06 12:46 #1 av: Asynjas

Så fin han är ❤️ Om allt går enligt planerna så får min brunmaskade hona kattungar i slutet av juni. Du kan kolla på min Facebook-sida om du är intresserad.

=) /Helle

www.asynjas.se

Anmäl
2016-06-06 14:41 #2 av: Elisabeth53

Hej , jag är förstås mycket intresserad! Ska titta på din hemsida. :) Fortsatt trevlig dag! :) Lisa

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.