Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Omplacering

Söker siames kompis!

2016-04-29 18:16 #0 av: MoaKarlsson

Hej!
Jag har en oriental kille på 6 månader. Han bor med mig o min kompis hona, men hon har flyttat ut nu, vilket innebär att han känner sig väldigt ensam.
Jag söker då en liten siames/oriental som vill flytta hem till oss.
Antingen kattunge eller omplacering, hane eller hona spelar ingen större roll.
Skriv gärna massor med förslag, vet inte riktigt vart jag ska leta😄

Anmäl
2016-04-29 19:21 #1 av: Lilla Alviks katteri

Hej!
Vi har en kull med 6 jättefina ungar. De är idag 3 veckor. Du kan få mer information om oss här, Facebook Jill Ekberger/Lilla Alviks och vår hemsida. Den är inte så uppdaterad vad gäller kattungarna.

SE* Lilla Alviks

Anmäl
2016-04-30 08:12 #2 av: kalindas

Finns en svart Orientalhona i Kalmartrakten som söker nytt hem. Borde fungera toppenbra med en unghane. 
Kolla på denna sidan. Tror det är Selma det gäller.
http://www.abovo.n.nu/

Anmäl
2016-04-30 14:42 #3 av: MoaKarlsson

Tack så mycket för svar! Ska kolla in dessa😄, kollade in sidan, men kan inte hitta att de står att någon vill omplaceras:/

Anmäl
2016-04-30 16:44 #4 av: [SEQJOUZ]

Jag planerar kull till sommaren men det blir enbart Balines och Orientaliskt Långhår SkämtarMitt katteri heter SE* Qjou´z och du finner min hemsida på 

www.figgelina64.bloggagratis.se

Lisa Prytz/Skövde

Anmäl
2016-04-30 17:57 #5 av: Cactus1

Har en siameshona som nyss mist son kompis och känner sig ensam, bor i Stockholm. Skriv något i tråden om du är intresserad.

Anmäl
2016-04-30 18:18 #6 av: MoaKarlsson

Cactus1, jag skulle gärna vilja veta mer om henne:)

Anmäl
2016-05-01 07:31 #7 av: kalindas

Tror det står om henne här under omplacering.
Men ring till hennes ägare och fråga.

Anmäl
2016-05-01 08:05 #8 av: [SEQJOUZ]

Tänk på att även vuxna katter som omplaceras liksom kattungar ska veterinärbesiktigas och vara vaccinerade ta även en titt på tandstatus...bara ett litet tips 😉😊

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.