Annons:
Etikettkattprat
Läst 2037 ggr
[postmortum91]
2016-04-05 22:32

Jobbigt :(

För drygt 2 veckor sedan sålde vi våra 2 siameser pga att ena hade bitit vårt nyfödda barn. Nu i efterhand ångrar jag mig, vilket är jättejobbigt. Min sambo och ena katten fick en sån speciell och stark relation, han älskar verkligen katten. Det är inte mycket som får min sambo att gråta, men att säga hejdå till Ayla som hon hette fick honom till tårar. Nu ikväll grät han igen och jag mår sååå dåligt och har dåligt samvete eftersom jag var den drivande i beslutet att omplacera dem. Usch vad jobbigt det blev :(

Annons:
[SEQJOUZ]
2016-04-06 20:52
#1

Bet katten hårt eller var d markering?

[postmortum91]
2016-04-06 21:02
#2

det blev ett litet litet märke. Jag vet att det egentligen var bäst får både katterna och oss att de flyttade. De har det faktiskt mycket bättre i sitt nya hem, där de får mer uppmärksamhet, plats och kärlek som vi inte hade tiden att ge dem. Dock är det så förbannad jobbigt :(

hhansson
2016-04-07 14:42
#3

Usch va jobbit! Har tänkt mycket på hur det blir när det kommer barn in i bilden. Min katt ogillar barn och blir lätt svartsjuk när jag tex haft partner. Det kunde inte varit tillsvidare-hem för att sedan succesivt vant både bebis pch katter vid varandra? Åh det är svårt.. Ni får glädjas åt det lilla nya tillskottet!!

Upp till toppen
Annons: