Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1595 ggr
MKEW
3/27/16, 8:13 AM

Siameskattunge (hane) sökes

Siameshane (endast kattunge av intresse) sökes till hem med vana av rasen. Gärna leveransklar. 3-årig Siameskompis finnes.

Annons:
[SEQJOUZ]
3/27/16, 8:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Hej Jag har en leveransklar OLH hane. Han finns härinne under namnet SEQJOUZ och heter Qou Qou, nästa lördag kommer en familj och hälsar på honom. Om dem inte fastnar för godingen finns han 😊😉 besök gärna min Bloggsida som alltid är uppdaterad. www.figgelina64.bloggagratis.se Vi finns i skövde

MKEW
3/27/16, 8:36 AM
#2

Hej Vill ha en SIA <3

kalindas
3/27/16, 9:25 AM
#3

Det finns en chokladmaskad vitfläckssiames hane till salu i Falkenberg. Zamirs katteri. Skicka PM så får du hennes nr. 
Hemsidan funkade inte sist jag kollade.

/Elisa

MKEW
3/27/16, 10:15 AM
#4

Hej Tack för info. jag har koll på de kattungar som redans nämts/ annonserats ut på forumet, men ingen av dessa är det jag söker

Asynjas
3/27/16, 5:19 PM
#5

Jag har eventuellt en siameshane ckokladmaskad. Han är bokad men ej tingad vet mer nästa helg. Se Asynjas Cattery på Facebook OBS sidan är offentlig så du behöver inte ha FB för att kunna se.

=) /Helle

www.asynjas.se

Asynjas
3/27/16, 5:26 PM
#6
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
MKEW
3/27/16, 7:44 PM
#8

Hej Tack för filmen. Fin:) Låter intressant Återkom när du fått besked. Jag håller koll på tråden

Lilla Alviks katteri
4/1/16, 10:05 AM
#9

Jag vet en som har en rödmaskad siameskattunge till salu skicka mig ett PM så kan du få hennes telefonnr. 😀

SE* Lilla Alviks

Upp till toppen
Annons: