Annons:
Etikettomplacering
Läst 3441 ggr
Garmabias
2016-03-08 11:03

Garmabias Rosa söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi söker nu ett nytt fint hem till Rosa som precis blivit ensam då hennes matte hastigt gått bort och nu även hennes husse. Rosa är snart 6 år född 2010 som en av tre kattungar från min Roskull. Hon har levt ett mycket fint liv med hundkompisar och kattkompis. Rosa är steriliserad och mycket social och trevlig på alla vis. Som en tillfällig nödlösning ska hon bo hos min dotter i Malmö tills rätt hem dyker upp. För mer info kika på min hemsida/blogg www.garmabias.blogg.se Se under kullar/roskullen Tveka inte att höra av er till mig så berättar jag mer om finaste Rosa Mundi Tel 0706-094819 garmabias@hotmail.com

Annons:
Garmabias
2016-03-08 12:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
Denna kommentar har tagits bort.
carinbrack
2016-03-08 13:52
#3

Hon är ju alldeles underbar!

kalindas
2016-03-08 17:07
#4

Jättevacker! Hoppas hon hittar nytt hem. 😍

/Elisa

Garmabias
2016-03-11 19:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Till min stora glädje är det konstaterat att Rosa verkar trivas hos sin nya tillfälliga matte. Hon är så framåt orädd och väldigt mysig precis som när hon var liten. Trots förändringar tyr hon sig och har tillit. Hon är ganska världsvan 😄 Har bott på pensionat flera gånger, trivs med bilåkning, gillar andra fyrbenta djur och tvåbenta i alla åldrar och trivs lika bra inne som ute. Det bästa av allt är en egen människa att ligga nära och spinna och mysa. Det har varit väldigt många som hört av sig och vill bli hennes nya matte/ husse familj vilket är så glädjande! Jag tror att det lutar mot kvinnan som mist en av två katter idag🐾

Olf
2016-03-12 23:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Rosas mamma och storebror hälsar lycka till!

Annons:
Garmabias
2016-03-30 14:33
#7

Vi söker fortfarande efter ett fint hem för Rosa. Gärna i ett hem där det finns en hund att sällskapa med. Rosas favoritsysselsättning är att ligga i knäet eller så nära det bara går hos sin människa. Om du har möjlighet att släppa ut henne är detta ett plus. Detta är en mycket gosig och fin dam som är van att ha människor stora som små omkring sig. Hon är aningen ranghög mot andra katter men en snäll kattkompis går säkerligen bra. Tänk på att det kräver lite extra tid att få en vuxen katt hemmastadd.

[SEQJOUZ]
2016-03-31 16:27
#8

Men…jag trodde hon hade flyttat till nytt hem? en kattungespekulant avbokade sitt besök hos mig och Q Q för att dem bestämt sig för Rosa istället 😉

Garmabias
2016-03-31 18:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Rosa bodde på prov hos en småbarnsfamilj med tre katter. Det gick över förväntan men Rosa kärleksbet barnen. Kan bero på att hon är så präglad på mopsar😉 Dessutom var hon så väldigt kelig och knäberoende efter en tuff tid i sitt gamla hem med sjuka älsklingsmänniskor som åkte om varandra in och ut på sjukhus🙁 Hon var övermodig och därmed ville hon så gärna markera för de andra katterna där att det var hennes människor tror jag. Hon fick alltför kort tid på sig att integreras i nya hemmet men det råder vi inte på. Bästa möjliga trygga famnen är hon tillbaka till nu efter knappt två veckors provboende.

[SEQJOUZ]
2016-03-31 20:23
#10

Åhhh…Söta fina Rosa såctråkigt för henne 😯 Man måste förstå, ha tålamod o ge henne tid 💜 ett bteteende som under omständigheter är helt naturligt o normalt 💜 Det var den familjen som bokade besök ena dan hos mig o vi hade kontakt flera gånger morgonen därpå avbokade dem…gick nog lite fört fort med besluten 😕 Lycka till att finna ditt egna fina hem Rosa 💜

Garmabias
2016-04-03 09:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#11

Rosa stortrivs som innekatt i en studentlägenhet och visar inga tecken på att vilja gå ut. Hon är fullkomligt ljuvlig i sin personlighet. Det verkar som om hon är helnöjd bara hon får vara i centrum med sin människa. Det lär inte bli så lätt för min dotter att släppa henne vidare till ett nytt hem. På sikt är det dock bäst om man ska resa jobba utomlands skaffa lämpligt boende osv. Jag kan bara säga att den som får bli ägare till Rosa kan skratta sig lycklig!🐾

Garmabias
2016-04-10 17:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Nu har vi hittat ett nytt hem till kära Rosa. Hon kommer få ett jättebra liv med en snäll kattvan hundkompis en kattvan familj som har haft två siameser förut möjlighet att gå ut och säkerligen massor med kärlek.

[SEQJOUZ]
2016-04-10 17:49
#13

Underbara nyheter 😄😄😄 Lycka till och ha nu ett fortsatt härligt liv med din nya familj Rosa 💜💜💜

Annons:
kalindas
2016-04-10 20:14
#14

Härligt!

/Elisa

Upp till toppen
Annons: