Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Omplacering

2 st systrar söker nytt hem

2016-02-27 15:08 #0 av: postmortum91

2 stycken halvsystrar söker snarast ett livslångt och kärleksfullt hem!
Efter ändrade familjeförhållanden så tvingas vi tyvärr omplacera våra siamesprinsessor Ayla och Mini. De är 2 respektiva drygt 2½ år gamla, friska och livsglada. De söker ett hem fri från småbarn och andra djur som kan erbjuda dem ett livslångt hem med obegränsad kärlek. Hör er omkring om ni vet någon som kan tänkas vara intresserad och skicka meddelande till mig här på ifokus
Mvh

-Postnatal

Anmäl
2016-02-29 01:43 #1 av: Polarnopysen

Hej! Jag och min sambo söker två siameser, för att ge ett livslångt hem. Vi är intresserade! Hör av dig för mer information.

Mvh, Amanda JF

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.