Annons:
Etikettavelshane
Läst 4157 ggr
AmandaLandin
12/25/15, 4:49 PM

Rödtotten S*Carlitos Balder söker en tjusig dam

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte lägga ut en tråd och höra om någon var intresserad av att låna vår charmiga gosse till avel? Han går här hemma och ropar efter en tjusig dam för stunden.. 😉 Han är född i början av april och kommer från kullen som vi var fodervärd till. Mamman är min underbara Lykke och pappan är söta Mowgli. Länkar till stamtavlan för vidare släktingar… http://stambok.sverak.se/Stambok/Visa/399769 Balder är PRA-fri. Då vi redan hade två katter sedan innan bestämde vi tidigt att vi inte skulle ha fler från vår foderkull men när denna lille rödtott kom så smälte både husses och mattes hjärta och fyra blev till fem. Förutom att vi båda älskar röda katter så var det Balders underbara humör och temperament som fick oss att smälta. Det fanns ingenstans som denna lille krabat INTE kunde sova och vad kunde egentligen vara bättre än att sova?! Balder har från dag 1 varit mästarnas mästare på att sova och han har säkerligen provat alla sovställningar och mer där till. 😹 Som katt får vi ofta höra (från andra vana siames-/orientalälskare) att han är väldigt nyfiken, social och inte det minsta blyg. Själva har vi haft lite svårt för att förstå detta då alla våra tre katter är likadan. Vet ju att rasen är sådan i grund och botten men tydligen är det inte så vanligt att de är det så här mycket. Delar gärna med mig av mer information om vår gosse om intresse finns. Det går då jättebra att maila mig på amandalandin@live.se. Slänger även in ett par bilder på våran charmör… 😻

Annons:
AmandaLandin
12/25/15, 4:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
AmandaLandin
12/25/15, 4:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
AmandaLandin
12/25/15, 4:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3
AmandaLandin
12/25/15, 4:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4
kalindas
12/25/15, 11:25 PM
#5

😍

/Elisa

Carlitos
12/30/15, 3:01 PM
#6

Han är ju bara så fin!! Han fick fina omdömen på sin första utställning!!

Annons:
kitte
1/2/16, 7:36 PM
#7

Jättefin! Och vilka fina spottar 😍😍😍

NatasjaHemby
1/7/16, 9:43 AM
#8

Hoppas verkligen att denna kille får träffa någon tjej, för han är ju bara för go. Och jag håller med #7 om spottarna!

SE*Simbelmynes

Robbine
2/4/16, 8:38 AM
#9

Vart finns denna snygga kille? =)

/S*Broddans - Robbine, Uluwatu, Stella och Bubbles

elisabeth_9
2/4/16, 9:38 AM
#10

Så fin 😊

[SEQJOUZ]
2/4/16, 10:42 AM
#11

Fina killen och rödingar som är så spännande att ha i avel 😉

Carlitos
2/5/16, 11:44 AM
#12

#9 Han finns i Stockholm :) En riktig Goding 🤪

Upp till toppen
Annons: