Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Avelshane finnes/sökes

Djärfs katteri söker siameshane/oriental

2015-10-24 11:37 #0 av: berthagenn

Djärfs katteri i Jönköping söker fertil siameshane/eventuellt oriental för parning!

Hej!

Jag skriver endast som ombud för Gunilla Djärfs räkning då hon ej har Facebook eller liknade tyvärr. Gunilla bad mig att slänga ut en förfråga till er här idag, för att finna en hane.

Gunilla Djärf söker en siameshane för att para hennes Citra "Djärfs Citra". Citra är en blåmaskad och hon är 2,5 år gammal. 

Ni kan se Citras stamtavla och bilder på henne på katteriets hemsida: http://www.freewebs.com/siameser/

Gunilla är tacksam om man kontaktar henne via telefon eller mejl.

Mejl: gunilla.djarf@gmail.com

Mobil: 076-212 71 40

Bostad: 036-31 03 19

Anmäl
2015-10-24 11:56 #1 av: berthagenn

Jag har tre av henne ungar som är fullkomligt bedårande.

Hjärta

Anmäl
2015-10-24 13:48 #2 av: berthagenn

För att vara tydlig, oriental hane är också av intresse.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.