Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Kattungar till salu/sökes

Oriental kattunge till salu

2015-10-09 14:49 #0 av: odesby

S*Ödesby´s Aargos av Zabrina OSH o 24 är pga sent återbud åter till salu.

Aargos är nu 16 veckor och en liten kille som spinner bara man pratar med honom.  Hela kullens temperament och utseende så fint.

Föräldrar: CH S*Hi Tor´s Zimadori till Ödesby OSH n 25 och

GIC Sweet Cats XTC SIA a 21.

Aargos är reg i Sverak och färdig för sitt nya hem där det måste finnas annat kattsällskap.

odesby.katteri@privat.utfors.se

Anmäl
2015-10-09 17:18 #1 av: kalindas

Hjärta

Anmäl
2015-10-10 18:49 #2 av: tanteva

Men underbare sötnos!

Anmäl
2015-10-11 21:15 #3 av: MartiinaN

Men jag dör så underbart söt! Vart någonstans i landet finns han?

Anmäl
2015-10-11 22:15 #4 av: JKeller

#3 MartiinaN

Han finns strax utanför Nyköping, typ en timme söder om Stockholm. Råkar veta för att jag ska dit och hämta brodern till ovanstående nästa helg 👍🏻

Anmäl
2015-10-11 22:48 #5 av: MartiinaN

Jag är sjukt avundsjuk på dig JKeller. Är ju sjukt sugen på att utöka vår familj med en liten kattkille.

Anmäl
2015-10-12 12:06 #6 av: carinbrack

Men sötnöten då! <3

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.