Annons:
Etikettkattprat
Läst 1505 ggr
Lejdet
9/22/15, 10:42 AM

Kattjunta i Stockholmstrakten!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det dags för ny kattjunta hos mig! Anledningen till att vi nästan alltid är här är att jag har stort hus och nästan alltid kattungar hemma att kela och gosa med :-)

Den här gången kommer vi att diskutera olika lösningar med fodervärd och exempel på avtal kring detta. Vi är flera uppfödare i SL som söker seriösa fodervärdar framöver så är det något du kan tänka dig att bli så är det ett ypperligt tillfälle att komma och diskutera detta 🙂

Hallstavik ligger ca 5 mil från Uppsala, 10 mil från Stockholm, 10 mil från Enköping tex.

Kattjunta hos Torparkattens i Hallstavik,

Vi träffas hemma hos Anna-Lena som har Torparkattens uppfödning. Denna gång tänkte vi oss en fika med tema, fodervärd – vad innebär det, vi byter idéer/erfarenheter och inte minst fikar tillsammans.

Datum och tid: Söndag 18 oktober kl.14.00 Adress: Aspvägen 18 i Hallstavik

Det går direktbussar från bl.a.Tekniska Högskolan och Danderyds sjukhus (i Stockholm) för er som inte är bilburna. Vi försöker också ordna med samåkning med bil från Stockholmsområdet, hör av er om ni vill åka med. Anmäl på förhand om ni vill komma till siameslinjen@hotmail.com

Välkomna önskar Siameslinjen och Torparkattens!

Annons:
kalindas
9/22/15, 11:06 AM
#1

Synd man bor så långt bort!

/Elisa

NatasjaHemby
9/22/15, 11:54 AM
#2

Så roligt med ett tema på juntan, bra idé!

SE*Simbelmynes

Jessicahagstrom94
9/23/15, 2:27 PM
#3

Jag och min mamma hade tänkt komma :) vi har katterna knazen och Kozmoz, vi skriver mycket i siameser sverige på Facebook.

Lejdet
9/24/15, 12:17 PM
#4

#2 Tack #3 välkomna

Beige
10/11/15, 8:13 PM
#5

Jag kommer! Kattungar och fika, den ultimata kombon 👍

[K Hagström]
10/12/15, 12:28 PM
#6

Det ska bli riktigt roligt att träffa er som ska dit . Anna-Lena får räkna in katterna när alla åker så det inte slinker ner någon sötnos i fickan 😉😂

Annons:
Upp till toppen
Annons: