Annons:
Etikettutställning
Läst 2469 ggr
Lejdet
8/11/15, 9:58 PM

Rekord i antal Torparkatter!

Jag tycker att det är jättekul att så många av mina kattungeköpare vill ställa ut mina avkommor. Söndag den 23/8 ställs det ut inte mindre än 13 katter med mitt stamnamn på Järva kattklubbs utställning i Solvalla. De allra flesta av dessa är Balineser och Orientaliskt långhår.

Annons:
kalindas
8/12/15, 8:53 AM
#1

kul!  🙂

/Elisa

Truffles
8/13/15, 7:15 PM
#2

Vad roligt! ☺ Jag har inte besökt så jättemånga kattutställningar hittills och min upplevelse har varit att det varit väldigt få bal/sia/olh/osh så häftigt att det på denna är så många från en och samma uppfödare. Då jag blivit tillfrågad om att följa med nästa helg för att jag vill lära mig mer, så ska jag försöka hålla lite extra utkik efter "dina" katter. ☺

//Anna

"Cats always know whether people like or dislike them. They do not always care enough to do anything about it." Winifred Carrire

Lejdet
8/13/15, 8:50 PM
#3

Kul! Det är bara att hugga tag i mig och hälsa. Jag kommer nog dock att ha lite ont om tid då alla mina ungar ska upp flera gånger och jag vill gärna vara med och se hur det går för alla mina avkommor. Får se hur jag lyckas med det 😉

lynxlo
8/15/15, 4:10 PM
#4

Så spännande! Massa lycka till!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Fielie
8/22/15, 11:57 AM
#5

Lycka till 😃

Upp till toppen
Annons: