Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Avel & genetik

Hærlige søstrene og nye ventende mirakler.

2015-07-10 11:00 #0 av: Attacks

Det er så lenge siden jeg har vist bilder av Mercy, og i siste time bestemte vi oss for å beholde Fantasy i stedet for den andre søsteren. Hun reiste i stedet til USA.

Det er så koselig å ha dem her begge to, 2 skikkelige alltid glade småjenter.

Mercy er blitt stor jente nå, snart 3 kg! Men begge foreldrene er jo store, så noe annet var jo utenkelig.

Anmäl
2015-07-10 11:01 #1 av: Attacks

Og søsteren, Fantasy som er litt mer sped og elegant Hjärta

Anmäl
2015-07-10 11:03 #2 av: Attacks

Søstrene skal bli få småsøsken i løpet av sommeren, og vi gleder oss veldig. Det blir Misty sitt siste kull hos oss, og vi er veldig spente på fargene. Gemyttet vet jeg kommer til å bli like godt som det søstrene har Kär

Anmäl
2015-07-10 11:04 #3 av: Attacks

Vi venter et til kull her, det blir litt familie,men litt lenger ut i slekten på farsiden.

Hidalgo og Diva skal bli besteforeldre Hjärta

Anmäl
2015-07-10 11:05 #4 av: Attacks

Og Nikita virkelig blomstrer under drektigheten Pussmun

Anmäl
2015-07-10 11:05 #5 av: Attacks

Jeg er skråsikker på at hun blir en like fantastisk flink mamma som både Diva og sin bestemor, Milla.

Anmäl
2015-07-10 11:25 #6 av: lynxlo

Underbara bilder på fantastiska katter, så fina allihop! 😍

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.