Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1513 ggr
Linkbin
2015-06-24 19:59

Söker Siames/Oriental/Seychellois kattunge

Hej!

Jag bor söder om Stockholm och söker nu efter en till familjemedlem.

Jag har en Burma som är drygt åtta år. Hon är fortfarande aktiv och vital. Hon är kastrerad och är ren innekatt.

Hon hade tidigare en ett år yngre kompis men han fick tyvärr avlivas alldeles för tidigt. Hon har nu bott själv med mig i några år men nu känner jag att det är dags för en till kompis. 

Jag kommer att vara hemma på heltid tom 1/9 så jag hoppas kunna hitta en ny kompis snarast så att jag kan vara hemma så mycket som möjligt i början så jag ser att allt går bra.

Jag bor i en lägenhet på 49 kvadrat. Innätad balkong på bottenplan. Kan erbjuda koppelpromenader regelbunden fast nuvarande katt avskyr det, hon är hellre på balkongen. Har ett takhögt klösträd. Tillåter katt i alla rum och får gärna sova i sängen med mig. Eller som nuvarande katt sova på tangentbordet när jag försöker spela ;)

Som mat ger jag torrfoder och blötmat.

Har just nu en toalåda framme men har två till i förrådet, åtminstone en kommer tas fram när jag har två katter. Behövs det kan jag rymma tre totalt.

Jag har träffat Siameser och Seychellois tidigare och älskar verkligen både utssendet och mentaliteten. Eftersom Siameser Orientaler och syskonraserna där verkar ganska lika i beteendet går det bra med vilket som för mig. Jag tror att alla raserna skulle passa mig och nuvarande katt.

Annons:
[SEQJOUZ]
2015-06-30 20:47
#3

Jag har sänt Pm till dig 😉

Upp till toppen
Annons: