Annons:
Etikettomplacering
Läst 1566 ggr
Delvoriah
6/20/15, 3:33 PM

Siames eller oriental sökes

Hej, Jag söker en siames eller oriental (eller balines) till ett livslångt hem! Färg eller kön spelar mindre roll, då det är rasernas fantastiska personlighet jag längtar efter (även om brunmaskad står högt på listan). Jag har tidigare ägt en siames, men han gick bort för några år sedan, och jag har aldrig slutat sakna honom, så nu vill jag åter igen dela hem med en av dessa kungligheter. Jag har 15 års kattvana och har läst mycket om både beteende och foder, så att jag ska kunna ge mina katter det bästa hemmet. Hemma hos mig finns kattsällskap, en kattvan hund och lite äldre barn. Vi bor mitt ute på landet utan närhet till bilvägar, för kontrollerade promenader utomhus. Givetvis blir katten försäkrad och får riktigt foder från djurbutiken (just nu Applaws som jag gillar då det innehåller en hög kötthalt och katterna håller sig mätta längre). Anledningen till att jag postar detta under omplacering, snarare än under kattungar, är för att en kattunge innebär en lite högre summa i inköp, och för att min ekonomi inte tillåter det just nu. En bra omvårdnad och veterinärvård när det behövs är dock givetvis en självklarhet! Katten ska helst inte vara äldre än 5 år. Gärna mellan 1 - 3 år. Ska enbart vara sällskapskatt. Jag bor mellan Göteborg och Borås och kan ta mig åt båda hållen. Med vänliga hälsningar, Sara

http://brisingasmycket.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: