Annons:
Etikettkattprat
Läst 1424 ggr
NiklasLagerborg
2015-06-17 21:46

Sökes: Fodervärd/Kattvakt under ett par månader

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej alla, jag tänkte fråga er om en tjänst!

Finns det någon som har möjlighet att ta hand om mina katter, Hefaistos och Poseidon, medan jag försöker få tag på en bostadsrätt? P.g.a ett förhållande som tog slut och såld bostad så bor jag bor inneboende just nu, och regeln här är inga husdjur. Personen som skulle passa dom åt mig är allergisk så hon kommer inte kunna göra det längre.

Jag vet inte hur lång tid det kommer ta för mig att fixa en ny egen bostad, men jag skulle inte tro mer än 3-4 månader. Båda katterna är kastrerade och supersnälla. Dom är rumsrena och keliga till tusen!

Jag står självklart för alla kostnader och hoppas det finns någon som har möjlighet att ta hand om dom. Jag har frågat i princip alla jag känner, och det finns ingen som kan medan det börjar bli ganska akut att hitta någon, så nu vänder jag mig hit.
Så om någon snälla kan hjälpa mig vore jag väldigt tacksam!

Mvh
Niklas Lagerborg

Email:
Niklaslagerborg@gmail.com

Jag kunde inte hitta vilken Kategori detta passar bäst under så jag valde att lägga den här, om den passar bättre någon annanstans får ni gärna flytta den!

Annons:
kalindas
2015-06-18 00:28
#1

Hoppas du hittar ett tillfälligt hem till dom!
Mitt råd är att även om det skulle vara en nära vän eller kollega, som väljer att ta hand om dom. Så skriv ett bra och tydligt avtal, så att det inte blir några problem längre fram.

Lycka till!

/Elisa

Carlitos
2015-06-18 08:40
#2

Var inne och kollade på din profil för att se vart du bodde… Hade det varit i Skåne så hade jag haft en gäststuga som dina katter kunde få härja fritt i 🙂 Hoppas att du hittar ett bra hem tillfälligt och jag hade oxå gjort som ovan skriver att skriva ett avtal.

//Carolin

NiklasLagerborg
2015-06-18 12:02
#3

Jag hoppas också att jag hittar något till dom snart :)
Skall komma ihåg att skriva kontrakt, tack!

Honestyisdead
2015-06-18 18:24
#4

Jag hade haft möjlighet att passa till slutet av augusti. Men bor tyvärr i Skåne :(

NiklasLagerborg
2015-06-22 15:31
#5

Hej, jag har hittat kattvakt så denna kan plockas bort nu :)

Upp till toppen
Annons: