Annons:
Etikettomplacering
Läst 1542 ggr
Jennie607
6/9/15, 3:04 PM

Balinesherre för omplacering

Jag behöver hitta ett nytt hem till en 7-årig, kastrerad Balinesherre. Han är väldigt social och saknar idag en kattkompis att busa och kela med.  Jag bor i Stockholm och om det finns intresse hör gärna av dig för en närmare kontakt.

jb607@hotmail.com

Annons:
Lejdet
6/10/15, 11:40 AM
#1

Jag tror att du har betydligt större chans att hitta ett nytt hem med bilder och namn på din kisse.

MissMaven
6/10/15, 11:50 AM
#2

#TS, välkommen till siames i fokus.

Vi har annonsreglerna, man kan läsa mer om dem här.

"Då vi försöker hålla en god kvalité på våra annonser, vill vi att du som annonserar har fyllt i din personliga sida och att du undertecknar din annons med namn och kontaktinformation.

Vid omplaceringar vill vi också se en bild på katten. Skriv gärna lite om katten och vilken typ av hem man söker."

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jennie607
6/11/15, 2:31 PM
#3

Hej, jag får inte till detta med bild, har försökt massor av ggr. har en JPEG 4,55 kB_går det att ändra i inlägget?… verkade inte så, så jag skapade ett nytt inlägg men bilden fastnade inte. Försökte även lägga in Manson som min profilbild i stället men inte heller det gick…

MissMaven
6/11/15, 4:09 PM
#4

#3, Du kan skicka bilden till mig via PM (privata meddelande här på sajten) och jag kan fixa det.

Jag kan dock inte hjälpa dig med profilbilden.  😕 Prova göra det från en annan browser än den som inte fungerar. Firefox borde fungera.

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Upp till toppen
Annons: