Annons:
Etikettofftopic
Läst 2734 ggr
carinbrack
2015-05-11 10:13

Kattfrossa på barnkanalen

Hej alla, Igår flyttade den sötaste av Cillas chokladpralier hem till oss. Vi är så lyckliga! Snart kommer mer om det, och bilder. Givetvis la vi omedelbums ut en bild på underverket på facebook och då fick jag följande mail från en kompis som jobbar med barnprogram på svt: "Hej! Såg att du har en ny gullig katt. Om du kan tänka dig att låta honom vara med på Barnkanalen får du väldigt gärna skicka bilder och filmklipp till mig amelie.norgaard@svt.se Tänker att särskilt du kan filma skojigt 😀 Det blir kattfeber i höst Sprid gärna detta till andra kattälskare. KRAM" Jag tänkte på gäsptråden och visst finns det en tråd med bilder på katter som gör knasiga saker? Men hur hittar jag gäsptråden? Och den andra? Jag tror att Amelie behöver tillstånd från fotografen också. Och ni som har roliga filmer/bilder; nu har vi vår chans att se till att sia/osh/olh blir väl representerade på barnkanalen! Amelie är världens trevligaste, maila henne gärna!

Annons:
carinbrack
2015-05-12 15:11
#2

Tack, Kalindas!

lynxlo
2015-05-12 17:27
#3

Grattis Carin, så underbart med en chokladpralin i hemmet! Glad jag blir att ett av Cillas underverk finns i Lund hos er och Sputnik! Varning för klapp-snyltgäster! 😊

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

kitte
2015-05-12 21:10
#4

Grattis till den lilla godingen! 😍💖

carinbrack
2015-05-13 02:41
#5

Lo: det är bara att komma! Han är mycket klappvänlig!

Upp till toppen
Annons: