Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1001 ggr
Alba333
2015-05-08 18:18

ny flockmedlem sökes

Hej Matte har bestämt att flocken ska utökas med en ny juvel. Idag finns här två kastrerade siames-hannar som gör det mesta ihop. Sover, äter, busar, kelar. Dessa två kelgubbar är supersnälla och har bott tillsammans med fler katter. Vi har tidigare haft uppfödning under namnet SE*Silvåkras men valde att ta en paus främst på grund av tidsbrist. Vi har inga planer på att återuppta uppfödningen i dagsläget utan söker katt endast till sällskap. Och då söker vi den där supercharmiga kelgrisen som bara siameser eller orientaler kan vara. Den katt som kommer fram direkt och hälsar på gäster och som inte drar sig för att berätta om sig själv vid middagsbjudningen. Med andra ord mystrollet som charmar alla. Vi bryr oss mer om beteende än utseende men favoritfärgen är kanel och det ska helst vara solida färger. Våra nuvarande gubbar är brunmaskade och fawnmaskade. Det behöver inte vara en kattunge utan kan även vara en omplacering. Så om det är någon som vet en kisse som skulle passa oss så skriv gärna så vi kan berätta mer om oss själva.

Annons:
Lejdet
2015-05-08 18:47
#1

Hej, jag har 3 kullar hemma nu. 15 kattungar totalt varav ca hälften är otingade. Äldsta kullen är 9 v , nästa 5 v och minsta 5 dgr. Mina katter är kända för sitt underbara temperament då jag lägger mycket vikt på det också I mitt avelsarbete. Jag har alla färger,kön och sorter just nu 😉

Upp till toppen
Annons: