Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Avel & genetik

Siameshane till någon/några kullar

2015-04-14 11:38 #0 av: Mewz

Min livmodersimport Medivh - S*Tiddlywinks Eys I am Siam, SIA n är nu snart året och eftersom jag själv bara har en hona på tillväxt till honom, kan jag tänka mig att låna ut honom till lämplig hona, ev mot avkomma i retur.

Han är som sagt från min livmodersimport Osterfen Naughty But Nice, OSH f 03. Pappa är SGC Alario Eysling, RW IW LA, SIA b.

http://stambok.sverak.se/Stambok/Visa/385607

En oerhört trevlig högbent grabb med bra muskulös kropp, härlig päls, lång svans. Han har dessutom de mest fantastiska ögon, en kraftig haka, korrekt bett och ett extraordinärt temperament.

PRA negativ och vi bor strax utanför Värnamo

Real stupidity beats artificial intelligence every time

Anmäl
2015-04-14 11:53 #1 av: Garmabias

Så fint att du kan tänka dig att låna ut honom😄
Jag kommer att vara intresserad framöver!
WWW.garmabias.blogg.se

Anmäl
2015-04-14 11:58 #2 av: Liltith

Oh min lilla Playan kanske hade varit nåt för denne herre :)

Anmäl
2015-04-14 13:08 #3 av: Carlitos

Han är jätte fin Glad

Anmäl
2015-04-15 09:15 #4 av: S*Cupcakes

Fin och extremt trevlig! Super kille temperamentsmässigt Hjärta

Anmäl
2015-04-15 12:22 #5 av: lynxlo

Han är så fin! Och en riktig gosepjäs på det! ❤️

Anmäl
2015-04-15 13:21 #6 av: Lejonhjarta

Jättesnygg! Hur länge är det tänkt att han skall vara fertil? Har ingen som skall paras förrän sensommaren...

Anmäl
2015-04-15 14:29 #7 av: Mewz

Kommer inte hålla på honom längre än tills lilltösen (6 månader nu) är redo.
Så det kommer blir sparsamt i avel, less is more  ;)

Real stupidity beats artificial intelligence every time

Anmäl
2015-04-16 14:23 #8 av: AngelsCo

Hm... Undrar hur man får ned spräcklet på lämpligast sätt när jag själv är i stort sett förankrad i sthlm? 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.