Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1332 ggr
FredrikG77
4/13/15, 3:14 PM

Kattunge

Hejsan,

Tyvärr så har en mina två Siameser precis gått bort pga av sjukdom och jag söker nu en ny Siames/Oriental så att Mjau slipper vara ensam där hemma när jag inte är där. Finns det någon i Skåne som inom den närmaste tiden väntar på en kull eller kanske redan har någon för placering ? Mina katter där hemma är endast för sällskap och kommer inte att ställas ut eller användas för avel.

Mvh Fredrik

Annons:
[SEQJOUZ]
4/13/15, 3:19 PM
#1

Utopi Nova I Helsingborg har en kull med kattungar på 1 vecka. Jag har 1 hona till sällskap och har katteriet SE* Qjou'z men finns i Skövde. Så ledsamt att dinatt katter blev sjuka 😯 vad hände med dem?

FredrikG77
4/13/15, 3:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tack, du har möjligtvis inga länkar ? Skövde är ju en bit bort, men inom räckhåll i värsta fall! :)

Jag hittade en annons på Blocket av en familj som inte ville ha kvar henne för ca två år sedan när hon var nästan sju. Då var hon i bedrövligt skick och hade ett hemskt humör. Hon hade astma och hostade ofta, kräktes dagligen och hade väldigt dåliga tänder. Tyvärr var hon heller inte försäkrad, men jag tog hand om henne på bästa sätt och hon blev sakta bättre även om hon aldrig blev av med sin astma och kräkningarna helt. Den sista tiden fick hon en knuta vid svansroten som sakta växte och nu i helgen så fick hon två anfall av någon sort där hon tuggade vitt skum. Då tog jag ett tungt beslut att det var dax för henne att tassa vidare.

Garmabias
4/13/15, 4:54 PM
#3

Hej Fredrik!

Du får gärna höra av dig till mig på tel 0706-094819

Jag bor i sydöstra skåne.

Charlotte S*Garmabia's

www.garmabias.blogg.se

kalindas
4/13/15, 5:51 PM
#4

Zandrinos i Halmstad har Orientalkattungar i flera färger och Lejonhjärtas har både Siames och Orientalbebisar. Finns i Bollebygd 

http://zandrinos.se

https://www.facebook.com/lejonhjartas.cattery?fref=ts

/Elisa

[SEQJOUZ]
4/13/15, 5:54 PM
#5

Oj Fredrik 💗 www.figgelina64.bloggagratis.se Min oss hona finns här så du finner henbe under inläggen och mitt namn har du redan 😉

[SEQJOUZ]
4/13/15, 5:55 PM
#6

Puttar upp mitt inlägg "Lilla Loppan " så ser du det 😊

Annons:
cillaroten
4/13/15, 7:53 PM
#7

Hej. Jag bor i Skåne och har oriental-ungar. Mvh/Cecilia

Upp till toppen
Annons: