Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
iFokus info

Ny sajtvärd från och med idag

2015-04-09 13:24 #0 av: S*Cupcakes

Idag tar jag över stafettpinner efter Anna, Missannas här på iFokus som sajtvärd och tackar henne för den tid hon tagit så väl hand om forumet.

Som en av de första registrerade medlemmarna på det här forumet har jag en tanke om att lyfta forumet till vad det en gång var, med mer information, artiklar och spännande diskussioner där alla har rätt att göra sin röst hörd.

Fortsättningsvis kommer Anna, Jelena, Sandra och Lo att vara medarbetare.

Nu hjälps vi alla åt att göra sajten levande och spännande igen!

Anmäl
2015-04-09 15:32 #1 av: Missannas

Tack för fina ord Jenny och varmt välkommen som sajtvärd! Blomma

Som du redan vet så är jag både tacksam och lättad över att kunna lämna över sajtvärdskapet i dina händer och ser fram emot att nu i stället fortsätta som moderator och medarbetare här på sajten Glad

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Anmäl
2015-04-09 15:45 #2 av: amandahurtigh

Tusen tack Anna för ditt jobb Hjärta och välkommen som sajtvärd Jenny!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Anmäl
2015-04-09 18:16 #3 av: VoxBauers

Kul Jenny! 

Det är trevlig stämning här inne på Siames! Så småningom får vi öppna en gemensam ny Kategori IV sajt!

www.voxbauers.weebly.com

www.cornishrex.se

Anmäl
2015-04-09 18:43 #4 av: kalindas

Tråkigt att du slutar Missannas. Ledsen
Men tack för den här tiden! Glad

Anmäl
2015-04-09 19:04 #5 av: Missannas

Tack hörrni Hjärta 

kalindas, jag slutar inte, jag finns kvar som moderator och som medlem så klart Glad

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Anmäl
2015-04-09 19:10 #6 av: kalindas

Ok. Missade det. Skrattar

Anmäl
2015-04-09 20:21 #7 av: kitte

Välkommen som ny sajtvärd Jenny! Vad kul! Och tack Anna för det fina jobb du har gjort, kul att du är kvar. 😊🌹

Anmäl
2015-04-09 21:19 #8 av: Robbine

Wow va kul =D

Anmäl
2015-04-10 09:33 #9 av: lynxlo

Varmt välkommen som sajtvärd Jenny! Detta kommer bli super, massa pepp och energi! Och stort tack Anna för din tid som forumets klippa och välgörare, underbart att du stannar kvar som medarbetare och moderator. Nu kör vi! 😊

Anmäl
2015-04-10 10:07 #10 av: Boggsvea

Lycka till med ditt nya uppdrag ! Hälsningar Birgitta /SE* Pepparkornsögas

Anmäl
2015-04-10 10:07 #11 av: Boggsvea

Anmäl
2015-04-12 13:08 #12 av: MissMaven

Välkommen Jenny, och vad roligt att Anna fortsätter som medarbetare/moderator.Blomma

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.