Annons:
Etikettkattprat
Läst 1377 ggr
Zakira
2015-04-02 21:13

Gibson har fått en ny kompis!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Äntligen har Gibson (Svarta änkans Gridlock) fått sin efterlängtade kompis! Och vi allihop har fått en ny familjemedlem. Gibson har visserligen alltid haft huskatten Zelda, men det har inte riktigt räckt har det känts som.

Vi har varit "på väg" att skaffa en till katt länge. Nicklas (sambon) har drömt om en kattunge, jag har drömt om utställningar, Gibson har alldeles säkert drömt om någon likasinnad för spännande upptåg och mysiga kat4-högar, och Zelda om lite lugn och ro.  

Den här gången blev det ingen kattunge, och ingen "utställningssatsning från början" för mig heller. Däremot har Solomon (som bott hos Anna-Lena tidigare) farit in med massa energi och kärlek i vårt hem och vi är superglada för det!

Annons:
Zakira
2015-04-02 21:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nu blev det ju kalaskonstigt med bilderna förstås. Den första blev som den skulle och jag vet inte hur man tar bort dem två som blev helt fel. Men här har ni en till 😃

kalindas
2015-04-02 23:10
#2

Härligt när det går så bra! :-)

/Elisa

kitte
2015-04-02 23:52
#3

Grattis! Vad härligt när det blir så där bra! 😊

Lejdet
2015-04-05 19:29
#4

Tack för att ni tog över denna underbara kille och att nu ger honom kärlek och omsorg ❤ i sin stora kropp har han ett hjärta av guld 😉

LinnL
2015-05-02 19:46
#5

Fin han är och STOR! Kul med en ny familjemedlem! Tycker du ska åka på utställning!😊😉

Upp till toppen
Annons: