Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Kattungar till salu/sökes

Svårt men angenämt att få välja...

2015-03-28 10:10 #0 av: [SEQJOUZ]

Vilken av dem två hanarna som skall stanna kvar i katteriet för utställning och avel...men efter mycket vånda, vändanden och vridande och samtal med mina kattuppfödarvänner har jag bestämt att SE* Qjou´z Yodas Crazy In Love..."Crazy" får stanna kvar. Sååååå nu söker Valentino´s & Lilla älskade Lilac (Love Is In The Air) sina egna hem. Valentino´s söker den som vill åka på utställningar för det vill han ;) även Lilac lämpar sig väl att ställa ut men det är inget krav. Vill förtydliga att dem säljes inte för att vara katter som får gå in/ut som dem vill utan som rena INNEKATTER och med en likasinnad kompis som oxå är ren innekatt ;)

Intresserad såååå tveka inte utan hör av Dig

//Lisa 

Anmäl
2015-03-28 10:11 #1 av: [SEQJOUZ]

.

Anmäl
2015-03-28 10:14 #2 av: [SEQJOUZ]

.

Anmäl
2015-03-28 10:18 #3 av: [SEQJOUZ]

.

Anmäl
2015-03-28 10:22 #4 av: [SEQJOUZ]

.

Anmäl
2015-03-28 12:33 #5 av: carinbrack

Åh, gullenosen! Önskar jag kunde lova att ställa ut men det kan jag inte. Får bita ihop och leta vidare men åh vad han är fin!

Anmäl
2015-03-28 13:44 #6 av: jillan

Åh! Man blir ju jätte sugen på en till, men tre katter är max här hemma.

Anmäl
2015-03-28 16:44 #7 av: [SEQJOUZ]

#5, 6, Tack och visst är dem snuttiga 💖💖💖

Anmäl
2015-03-29 11:06 #8 av: kitte

Vad kul Lisa! Ja dom är ju superfina båda två 💖😊

Anmäl
2015-03-29 11:50 #9 av: [SEQJOUZ]

Tack Kitte 😊😊😊 ja lite beslutsångest blev d allt men det som avgjorde var att Mini Yoda är bocolour och så otroligt lik Yoda...och två likadana ville jag inte ha när jag kunde välja 😉😉😉

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.