Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Avelshane finnes/sökes

Mr Morris von Klåfinger tillgänglig för date

2015-03-20 01:24 #0 av: yve2

Om någon skulle vara intresserad av att låna mitt lilla hjärta så kommer han vara tillgänglig ett kort tid till.  Han har varit chip-kastrerad och är nu tillbaka på banan och kan förhoppninsvis göra damerna lyckliga 

Morris är en stor, mysig hane med underbart temperament (utom på utställningar), enda kravet är att honan har bra ögonfärg eftersom Morris är röd har han inte toppen färg på ögonen.

Morris heter egentligen Zentry's Quick Fix och är  OSH d 

Han är PRA-, fiv/felv-fri

Stamtavlan hittar ni här http://pawpeds.com/db/?a=p&id=1159779&g=4&p=sia&date=iso&o=ajgrep

Finns intresse maila mig yvonne@frisen.se

It's a cat's world... adjust! :)
Anmäl
2015-03-20 01:25 #1 av: yve2

Hjärta

Anmäl
2015-03-20 01:26 #2 av: yve2

Katt

Anmäl
2015-03-20 05:45 #3 av: GunillaSverkersson

Fina killen 

Anmäl
2015-03-20 08:57 #4 av: kalindas

Kär

Anmäl
2015-03-20 11:28 #5 av: Herseruds

Fin, härlig färg! ❤️

Anmäl
2015-03-20 12:25 #6 av: yve2

Tack, ja han är en fin kille med härlig röd färg!

Fast jag har ju tydlingen noll koll på hans pälslängd ser jag,  han är ju en OLH och  inte en OSH

Anmäl
2015-03-20 15:09 #7 av: [SEQJOUZ]

Och släkt är han med mina katter min Hane Q är bror med hams mormor och Falk-Kittens Florimond (Maxen) har jag ägt. Spännande stamtavla 😉

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.