Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1539 ggr
NoOrilux
2/20/15, 11:43 AM

Kattunger hos Orilux

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6

Her i Arendal, sør i Norge har vi kattunger! 6 vakre små så dagens lys 17.desember 2014 og det var da 1 gutt og 5 jenter. Stolt mamma er CH S*Miliminas Edith OLH b og pappa er DK*Skuld Høder SIA d.  5 skildpaddejenter og en brunmasket siameser gutt.

Nå har 3 av dem funnet sitt forevighjem. En blir hjemme hos meg, gutten sjarmerte seg til å flytte til en familie i nærheten her og Elizabeth skal hjem til Edith sin oppføder. Men det betyr at det er 3 igjen som leter etter sitt nye hjem.

Her er en liten video av to av jentene som er ledig for salg javascript:nicTemp();

Estelle SIA f, Eleanor OSH f og Emma Tallulah OSH h er de som ønsker seg nye eiere. De kommer med søskenrabatt om noen ønsker seg to ;) 

Jeg skal til Charlottenberg den 3.april så kanskje man kan møtes der og levere en liten jente om det er noen i Sverige som ønsker seg en ny liten kattevenn for livet?

Annons:
NoOrilux
2/20/15, 1:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Bonuskort på Iza og Jenny

kalindas
2/20/15, 6:10 PM
#2

❤️

/Elisa

kitte
2/20/15, 6:17 PM
#3

Vilka små godingar!😍

devour
2/23/15, 1:13 PM
#4

Paddor 😍

NoOrilux
2/23/15, 8:02 PM
#5

Alle jentene er padder ja :)

GunillaSverkersson
2/26/15, 8:02 PM
#6

Fina små kattungar😍

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Annons:
cillaroten
2/26/15, 8:43 PM
#7

Jättefina :)

NoOrilux
2/26/15, 9:36 PM
#8

Takk :) Den 3. april som er fredagen i påsken, så reiser jeg med en kattunge over svinesund til strømstad og så oppover mot Charlottenberg om det er noen i Sverige som kunne tenkt seg en ny liten flicke.

Upp till toppen
Annons: