Annons:
Etikettomplacering
Läst 2687 ggr
Maria29
1/21/15, 10:20 AM

Skulle vara roligt med en till..

Jag heter Maria och har tidigare hittat mina fina katIV på den här sidan och nu undrar jag om någon där ute har en kastrerad hona som vill flytta till mig och min flock. Jag bor på landet med 5hundar (10åring,7årig,7årig,5åriga greyhounds och 1jrt på 2år) 2huskatter (8månader gamla) och Igor (balines) Peptalks Sayang som blir 8år senare i år. Jag bor på en gård utanför Mjölby i Östergötland och mina katter är innekatter (förutom mina T.N.R katter som bor på mitt höloft) är försäkrade och får en blandning mellan färskfoder och lite torrfoder eftersom jag inte vågar. barfa fullt ut. Om någon där ute har en katt som skulle passa in så skicka ett pm. :)

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
Maria29
1/26/15, 4:08 PM
#1

Kan tillägga att jag inte har några barn utan bara mina djur och att greyhounds är väldigt lugna inomhus. :)

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Maria29
2/6/15, 11:33 AM
#2

Kan åka en bit om det behövs, för en trevlig kastrerad hona. 🙂

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Carlitos
2/6/15, 12:29 PM
#3

Hoppas du hittar din tjej :)

Maria29
2/6/15, 2:35 PM
#4

#3 Tack! 🙂

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Maria29
2/20/15, 7:05 AM
#5

*Puttar upp min tråd*

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[idaskoog]
2/20/15, 4:07 PM
#6

Hej. Hur gammal ska katten vara som du söker? Jag har 2 honor hemma,kattungar, till salu.

Annons:
Maria29
2/20/15, 4:33 PM
#7

Jag börjar fundera på kattunge/ungkatt även om jag helst vill ha 1år och uppåt (inget tak uppåt), jag trodde att det skulle vara lättare att hitta en dam i sin bästa ålder. Min älskade Igor har tyvärr inte så stort utbyte av de två huskatterna så jag är öppen för förslag.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[idaskoog]
2/20/15, 9:45 PM
#8

Du får gärna maila mig om du är intresserad : ida.skoog88@hotmail.com . Jag har uppfödningen SE*Snorkfrökens och mina kattungar är leveransklara om 4 veckor.

saniel
2/28/15, 12:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Härlig kombo Greyhounds och OSH🙂,skickar en bild på våran store pojke.

Maria29
2/28/15, 12:34 PM
#10

Tack alla som kommit med förslag! ❤️

Liten uppdatering eftersom det varit svårt att hitta en vuxen så har jag tingat en kattunge från Lilla Alviks katteri Gari heter hon i stamtavlan men vad det blir till vardags vet jag inte ännu.  Som det ser ut nu så hämtar jag den lilla damen den 10/3 som självklart blir kastrerad så fort hon kommer upp i den åldern, jag är egentligen ingen "kattunge människa" men hon är systersbarnbarnsbarn till min älskade och saknade Yzing´s Yza så jag får hem en del av mitt hjärta (låter säkert långsökt för någon annan än mig).

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Maria29
2/28/15, 12:40 PM
#11

#9Vilken stilig pojke du har, en vinthund känns lite som ett måste när man har katIV de har ju samma slimmade vackra kroppar.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

saniel
2/28/15, 1:08 PM
#12

Grattis till kattungeval….mamman till din unge har vi fött upp, lilla Nancy❤️.

Lilla Alviks katteri
2/28/15, 7:31 PM
#13

Vi är jätteglada att Gari ska bo hos dig! Känns helt rätt!

SE* Lilla Alviks

Annons:
Maria29
3/1/15, 7:39 AM
#14

Tack! ❤️

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Carlitos
3/6/15, 10:00 PM
#15

Åh va roligt!! Här har vi 1 whippet å 1 faraohund med våra katter :)

Upp till toppen
Annons: