Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Allmänt kattprat

Älskade Dayton...

2015-01-17 17:19 #0 av: [SEQJOUZ]

Som stannar hemma i katteriet för mus och lite utställningar 😊 tyvärr har jag inte hunnit kvala in honom till SW men WW kpmmer vi med till 😉

Dayton är en riktig hjärteknipare och busslyngel 😈😈😈💖💖💖 om ngn undrar är han en lilaspottad Orientalisk Långhår 😊

Anmäl
2015-01-17 17:21 #1 av: [SEQJOUZ]

Idag har Dayton fått två nya fiskar till sin dagliga aktivitet att spana och jaga fisk 😄

Anmäl
2015-01-17 18:53 #2 av: kalindas

Kär

Anmäl
2015-01-17 21:02 #3 av: kitte

Fina Dayton!HjärtaKul med fiskarna Skrattar

Anmäl
2015-01-17 21:16 #4 av: MissMaven

Så söt! Hjärta Och vilken svans! Glad

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Anmäl
2015-01-17 21:35 #5 av: Biames

Vad fin han är och vilken svans . Du hinner kvala honom till SW du kan både åka till Östkatten i feb eller till DK anmälningstiden är fortfarande öppen Skämtar

Anmäl
2015-01-17 21:36 #6 av: Biames

Glömde ju säga att Min Kattklubb har också en utställning i Mars där du kan ställa honom så han blir kvalad till SW

Anmäl
2015-01-17 22:46 #7 av: [SEQJOUZ]

Tack snälla Biames för tipsen 😊jag måste ställa 3 gånger i sverige sen utomlands för att ta IP titeln Dayton blev 1 år 2 januari så skall jag om allt går bra få en kull kattungar i mitten av februari så jag får stanna hemma, men eventuellt kommer han bo ngr månader hos en vän till mig under våren som kommer börja ställa honom åt mig och kvala in honom till WW 😊

Anmäl
2015-01-17 23:47 #8 av: Beige

Så fin han är Kär
Om han blir NOM på en utställning så är han också kvalad till SW, han måste inte ha IP/IC-titeln, och du har fram till 3:e april på dig.
Stockholms Kattklubb i Sollentuna/Stockholm i mars finns också att välja på.

Anmäl
2015-01-18 00:54 #9 av: [SEQJOUZ]

Tack 😊jag trodde att han var tvungen att vara IP...då kanske han skulle hinna...fast skamske är nog inte så stor för ett Nom det finns så otroöigt många fina katter och konkurrensen är stor, men vi får se kanske hinner min vän ställa honom för jag vågar inte med dräktig hona hemma och sen små kattungar 😉

Anmäl
2015-01-19 22:31 #10 av: Robbine

Älskade Dayton..

Anmäl
2015-01-20 11:02 #11 av: Herseruds

Vacker, härlig färg!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.