Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Omplacering

Balines letar ny familj

2015-01-14 18:26 #0 av: phangie

Manson

Vår balines Manson letar ny familj då det tyvärr har blivit osämja mellan honom och de två honor han bor med (hans mor och moster). Vi har försökt komma till rätta med det spända läget under ett halvårs tid men inte lyckats. För katternas bästa letar vi nu därför ett nytt hem till Manson. 

Han är född i november 2005, kastrerad, fullt vaccinerad och frisk. Han är vänligt inställd till gästkatter som vi passat ibland, lite blyg för nya ansikten men väldigt kelig och gillar aktiva lekar.

Tveka inte att hör av dig om du vill veta mer, se fler bilder eller hälsa på oss i Göteborg där vi bor. Skicka gärna PM eller e-post vid kontakt.

//Angelica 

jansson_angelica@yahoo.se

Anmäl
2015-01-14 18:29 #1 av: Cireea

Gud vilken snygging! Förskräckt

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-01-14 18:29 #2 av: [JeanetteK]

Så vacker han är! Har redan fem katter så jag har fått katt-skaffnings-förbud av resten av familjen... Så otroligt fin bild. Hjärta

Sajtvärdinna på LantdjurHantverk och Återbruk.. 
Medarbetare på Miljonär
Min blogg om livet på Månskensfarmen.

Anmäl
2015-01-14 18:50 #3 av: puppen

Hej jag är intresserad av honom. Jag har redan en balines och en siames. Jag bor i stort hus på landet där dom får gå ut när dom vill. Tyvärr bor jag i Stockholm och jag kör inte gärna så långt eftersom jag har problem med en fot. Mvh Jill

Anmäl
2015-01-14 21:10 #4 av: kalindas

Kär

Anmäl
2015-01-14 22:27 #5 av: kitte

Åh vad fin han är!Kär

Anmäl
2015-01-16 18:05 #6 av: lynxlo

Hejsan! 

Gud vilken blick, vem kan motstå en sådan skönhet! Kär

Det underlättar för oss sajtanvändare om du fyller i din profil här på SiF som komplement till din annons. Önskar Manson ett riktigt bra hem, lycka till på färden! 

Anmäl