Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Avel & genetik

Färg?

2015-01-06 09:31 #0 av: Lisala58

Blå eller choklad?
Tjejbebbe som är 4 dagar Hjärta

Anmäl
2015-01-06 16:15 #1 av: Attacks

Vanskelig å tippe når dem er så små, men jeg førsøker likevel på blå Ler

Anmäl
2015-01-06 17:48 #2 av: GoodWibes

Jeg ville også sagt blå utfra dette bildet. :)

Hvilken farge er foreldrene, og evt besteforeldrene?

Anmäl
2015-01-06 18:55 #3 av: [SEQJOUZ]

Och jagvenvisas med att vilja se trampdynorna 😉

Anmäl
2015-01-06 20:49 #4 av: MissMaven

Ser ut som choklad, blå brukar ha kallare ton och nästan svart nos, redan som små.
Men jag håller med #2 och #3 - färg på trampdynorna och stamtavlan? :)
Jättesöt! ♡

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Anmäl
2015-01-07 07:13 #5 av: Lisala58

Mamma creme o pappa blå , men är nog 100 på att det inte är blå iaf , 99 på att det är choklad o resten på ev. lila

Anmäl
2015-01-07 08:08 #6 av: AngelsCo

Det varierar ju ganska mycket hur färger uppfattas beroende på skärm etc. Första bilden på min skärm är en lila eller en ljus choklad. Vänta ett tag och kolla öronkanten.

Anmäl
2015-01-07 08:34 #7 av: MissMaven

Creme och blå är båda dilution, de kan inte få annat än dilution. Lila i så fall, tror jag, ser det ut som. Mina blå brukar ha mycket mörkare nosar och kallare ton. Glad

Anmäl
2015-01-07 08:45 #8 av: MissMaven

Men nu har jag tittat på bilder på mina lila och blå när de var 7 dagar gamla. Lila hade nästan helt rosa nosar. En liten början på färg bara. Det kanske är en blåpadda du har? Glad Du får se snart. Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.