Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Hobby & prylar

Julklappar till era pälsklingar?

2014-12-27 15:03 #0 av: MissMaven

Jag är nyfiken - vad fick era katter i julklapp? 

Poker Box

Våra katter (siameser och Maven, som är blandras, men uppvuxen med siameser) gillar lite olika saker att leka med, men vi märker att de verkligen gillar stimulerande prylar där de får klura ut hur man får godis ur en leksak på det mest optimala sättet (eller med våld om så krävs. japp, det har hänt Glad).

I år fick våra katter Activity Poker Box (det billigaste tror jag hittar man på zooplus.se) och det var en riktig succé! 

Rekommenderas varmt.  Glad

Finns det någonting annat som era katter tycker om (leksak, värmekudde etc) som ni kan rekommendera?

Cat Activity Poker Box

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Anmäl
2014-12-27 16:10 #1 av: kalindas

Mina fick ett klösträd. Skrattar

Anmäl
2014-12-27 18:30 #2 av: rutigduk

Våra kissar fick en värmefilt som de älskar och även en tunnel som de busar massor i :)

Anmäl
2014-12-27 18:31 #3 av: rutigduk

Mysigt och varmt i filten :)

Anmäl
2014-12-27 18:35 #5 av: rutigduk

Nämen, försökte lägga upp bild med telefonen men bilden kom aldrig med... Testar igen ;)

Anmäl
2014-12-27 21:05 #6 av: Fielie

Mina katter hade en speciell favorit plats i soffan intill elementet, där alla ville vara och trångt blev det, så jag köpte en tv bänk på Ikea och la dit fleece filtar, så en smart kattförvarings lösning blev det här och det blev populärt.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.