Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel & genetik Avelshane finnes/sökes Berättelser Bortsprungen/hemlös katt Foder & pälsvård Fotogalleri Färggalleri Hobby & prylar Humor Hälsa & beteende iFokus info Kattklubbar Kattungar till salu/sökes Kattungeprat Kusinraser Minneslund Omplacering Sjukdomar & defekter Standard & färger Tävling Undersökning/omröstning Uppfödare Utanför ämnet Utställning
Utställning

Første show i USA

2014-12-14 18:43 #0 av: Attacks

Tidligere i høst flyttet Diva til California, og skal bygge opp et nytt avlsprogram der . Vi er veldig spente på hvordan det går etter hvert. Den nye eieren tok flyet til Norge og tilbrakte en uke her før hun reiste hjem igjen. Fantastisk hyggelig dame.

Hun forelsket seg helt i de 2 fargeklattene mine, jentene til Dinky og Ozzie. Jeg måtte gå litt i tenkeboksen før jeg sa ja til at hun fikk lov å kjøpe en av jentene. Valget ble på Coctail.

Hun ble raskt meldt på en stor utstilling i Arizona og nå i helgen har hun sin debut. Der er over 100 kattunger som tevler om ulike titler og grupper, og hun gjorde det bra på første show ettersom jeg forstod. Viktigst er at hun syns dette var veldig morsomt, og kommer til å bli stilt mer neste år.

Coctail har ikke typen som show katt i Fife`, men i CFA er hun perfekt.

4 Best of breeds 1 2 nd best of breed. Not bad for her 1st CFA show

Coctail flyttet til California forrige helg faktisk, og ble gode venner med Diva kort tid etter. Med på reisen  reiste min gode venninne og samarbeidsparter i oppdrettet, så hun fikk seg en juleshoppingsferie samtidig. Ler

Anmäl
2014-12-14 22:13 #1 av: kalindas

Kul! Grattis! Blomma

Anmäl
2014-12-15 11:03 #2 av: Carlitos

Grattis! En riktigt fin dam!

Anmäl
2014-12-15 11:32 #3 av: kitte

Grattis! Vad kul!Blomma

Anmäl
2014-12-15 18:33 #4 av: lynxlo

Jätteroligt! Grattis!

Anmäl
2014-12-16 13:02 #5 av: GunillaSverkersson

Grattis , vilken skönhet

Anmäl
2014-12-16 14:27 #6 av: MissMaven

Vilken vacker och elegant katt! Grattis! Hoppas att hon trivs bra i sitt nya hem! Glad

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.