Annons:
Etiketttillsalu
Läst 2468 ggr
KaBoll
11/13/14, 9:57 PM

Söker kattunge SIA/OSH

Har försökt jaga runt internet efter en uppfödare inom rimligt avstånd som planerar kull, men verkar misslyckas fullständigt så jag testar här! Efter flera års funderande känns det nu som rätt tillfälle att utöka familjen med en katt till, och eftersom funderingarna varit på just sia/osh är det en sådan jag vill ha. Färgerna jag är intresserad av är brunmaskad, svart eller choklad. Ingen vitfläck. Planen för katten är främst att vara högt älskad sällskapskatt, men även testa utställningar och se om det faller oss i smaken. Har inget intresse av avel och vill inte hålla en fertil katt. Här hemma finns sedan tidigare två huskattsdamer på 5 resp. 7 år, varav den yngre vill ha en aktiv kompis att härja med. Bor i Falköping i Västergötland, men kan givetvis åka så långt som krävs :) . Men ju närmre ju bättre, då blir det enklare att hälsa på flera gånger. Nån som har en kull på gång eller vet någon som har?

Annons:
Oriental miracle
11/14/14, 7:52 AM
#1

Vi väntar på kattungar i Skara.

kalindas
11/14/14, 8:09 AM
#2

Tror att Lejonhjärtas har ett par ungar kvar till salu 🙂
http://www.lejonhjarta.n.nu/kontakt/contact

/Elisa

KaBoll
11/14/14, 11:57 AM
#3

#1 Du får gärna berätta mer, hemsidan verkar ligga nere? #2 Vad jag kan läsa mig till på hemsidan är samtliga ur nuvarande kullen tingade (och fel färger ;) ), men det verkar ju vara en till på gång snart :)

kalindas
11/14/14, 1:01 PM
#4

#3
Ring och kolla, för det kan hända att hemsidan inte är uppdaterad.

/Elisa

[Pekingc]
11/14/14, 10:13 PM
#5

Har en svart hona på 1 år som söker

styx
11/15/14, 7:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag har 3 brunmaskade pojkar kvar att tinga. De är i morgon 2 veckor gamla och finns i Strängnäs:)

Annons:
AngelsCo
11/15/14, 9:15 PM
#7

Tiddlywinks håller till i Småland och har sockersöta svartvita orientaler.

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Asynjas
11/17/14, 9:01 AM
#8

Kolla gärna min Facebook, har en chokladkille och eventuellt en brunmaskad hona. De är endast 1,5 vecka nu och bilder kommer på dem snart, men det går att se föräldrarna och ett gruppfoto på kattungarna :-). https://m.facebook.com/asynjas?_rdr Bor i Vänersborgs kommun. Lycka till med att hitta katten FU söker.

=) /Helle

www.asynjas.se

Lilla Alviks katteri
11/17/14, 11:34 AM
#9

Vi har en hona, en chokladspottad, som är dräktig. Pappa är en lilamaskad siames, en fint typad och med fin färg. Födseln är planerad till 13 december. Det är hennes första kull men vi tror att det kan bli chokladspottade orientaler, lila orientaler och lilamaskade siameser. Pappan har tidigare gett väldigt fina ungar! Både mamman och pappan är otroligt fina sällskapskatter, jättetrevliga i psyket. Vi avlar bara på katter som både ser bra ut och är trevliga att leva tillsammans med! Vi bor strax utanför Norrköping, i Östergötland! Mvh Jill Lillaalvik@gmail.com

SE* Lilla Alviks

[SEQJOUZ]
11/17/14, 1:46 PM
#10

#9 Räka, Jag blev lite nyfiken på dina fina katter…bara älskar lila men du har glömt att skriva information och uppgifter om dig och missarna ;) Lisa SE* Qjou'z

Lilla Alviks katteri
11/18/14, 12:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Nu finns det lite information på vår "sida"

SE* Lilla Alviks

[SEQJOUZ]
11/18/14, 3:55 AM
#12

Super :D

Lejonhjarta
11/18/14, 10:15 PM
#13

Hejsan. Ja det stämmer att alla våra är tingad hos Lejonhjärta. Och ev en kull på gång. Men vet om en befintlig kull mellan Skövde och Skara där pappan är från mig. Jag PMar dig uppgifterna.  :-)

Annons:
KaBoll
12/1/14, 11:20 AM
#14

Puttar lite på min tråd :)
Ska iväg och kolla på en unge om två veckor, men tar gärna emot fler tips om katter som kan tänkas passa. Just nu lutar det mest åt att jag vill ha en OSH-hane i färgen choklad, möjligen även svart.

Även planerade kullar som inte fötts än är av intresse. Jag har inte bråttom att få hem en katt, det känns viktigare att det blir rätt än att det går fort :)

Melanie75
12/1/14, 9:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Jag har en choklad spotted pojke på 9 veckor:) Bor i vimmerby

Oriental miracle
12/2/14, 6:31 AM
#16

Ah! så vacker kattunge!

Upp till toppen
Annons: